مشاركت مراكز علمي خارج از كشور در همايش اخلاق واديان دبير علمي داخلي همايش اخلاق و اديان از برقراري ارتباط و ايجاد هماهنگي با مراكز خارج از كشور براي مشاركت در اين همايش خبر داد. به گزارش خبرگزاري مهر، حضرت آيت الله جوادي آملي در دومين ديدار اعضاي شوراي علمي و سياستگذاري همايش بين المللي "اخلاق و اديان" گفت: نتايج اين همايش بايد قابل استفاده براي همه ارگانهاي ذيربط در اين همايش باشد.

در ابتداي اين ديدار حجت الاسلام دكتر پارسانيا دبير علمي داخلي اين همايش با ارائه گزارشي از اقدامات انجام گرفته موضوعات پيش نشستهاي اين همايش را اخلاق زيستي، اخلاق و رسانه، اخلاق در اسلام، اخلاق در اديان شرقي،اخلاق در اديان ابراهيمي و سلوك اخلاقي بيان كرد و گفت: در حال حاضر در حال هماهنگي با مراكز خارج از كشور براي مشاركت آنها در اين همايش هستيم.

وي با بيان اين نكته كه تا كنون نزديك به 20 مقاله به دبيرخانه همايش رسيده است، اين نكته را نشانه استقبال و مورد توجه بودن اين همايش دانست.

همچنين در ادامه حضرت آيت الله جوادي آملي در بياناتي نكات ارزشمندي را درباره اخلاق و همايش اخلاق و اديان بيان كرد.

لازم به ذكر است همايش بين المللي "اخلاق و اديان" قرار است 9 و 10 اسفند ماه سال جاري از سوي پژوهشگاه معارج وابسته به بنياد بين المللي علوم وحياني "اسراء" و با حمايت و مشاركت برخي ديگر از مراكز علمي و پژوهشي برگزار گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما