نمایشگاه
برگزاری نمایشگاه کتاب های جدید کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از تهیه ۲۰۰ جلد کتاب از نمایشگاه کتاب قم و برگزاری نمایشگاه کتب خریداری شده در محل کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، وحید شریفی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت به روز بودن محتوای کتابخانه شیخ بهایی و  نیازسنجی از حوزویان، پژوهشگران و اعضای هیأت علمی خرید کتاب از نمایشگاه کتاب قم در موضوعات علوم اسلامی و در راستای قطب های فکری و فرهنگی صورت پذیرفت.

مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: از این نمایشگاه ۲۰۰ جلد کتاب در موضوعات فقه واصول فقه(۶۰ جلد)، رجال و تراجم(۲۳ جلد)، تاریخ(۱۵ جلد)، حدیث(۵ جلد)، تفسیر(۲۲ جلد)، فلسفه و کلام و فرق(۲۵ جلد)، لغت(۶ جلد) و موضوعات دیگر(۴۰ جلد) خریداری شده است.

شریفی در پایان افزود: نمایشگاهی از کتب خریداری شده در طبقه چهارم در محل ورودی کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از چهارشنبه ۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ به مدت یک هفته برگزار می شود. از علاقمندان و پژوهشگران دعوت می شود از این نمایشگاه بازدید نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما