تربیت کودک
از سوی مرکز آموزشی شیخ بهایی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی کارگاه آموزش مهارت های انتقال مفاهیم دینی به کودک و نوجوان برگزار شد کارگاه آموزشی روش های انتقال مفاهیم دینی به کودکان از طریق قصه، رازگل ها، راز دایره ها، جدول کارت های معارفی، بازی و مسابقه، کاغذ و برش، طراحی، ارگونومی، ماسه رنگی و طراحی با بادکنک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، دوره آموزشی «تربیت مربی معارف اسلام گرایش کودک و نوجوان» که از سوی مرکز آموزشی شیخ بهایی پس انجام مراحل گزینش و مصاحبه ویژه طلاب حوزه علمیه مشهد برگزار شد.

در نخستین کارگاه این دوره که روز دوشنبه ۲۸ ابان در محل دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، دانش پژوهان مباحث مهارتی را در قالبهای متنوع به مدت ۳۲ ساعت آموزشی توسط حجت الاسلام عبدالکریم صالحی، مدرس و مبلغ تربیت دینی کودک و نوجوان آموزش دیدند و  مباحث «تکنولوژی آموزشی»، «روش های انتقال مفاهیم دینی به کودکان از طریق قصه، رازگل ها، راز دایره ها، جدول کارت های معارفی، بازی و مسابقه، کاغذ و برش، طراحی، ارگونومی، ماسه رنگی و طراحی با بادکنک» تدریس شد.

در ادامه این دوره آموزشی مباحث روانشناسی، اصول مشاوره، ادبیات کودک ونوجوان، روش شناسی قرآن کریم، نظام تربیتی اسلام و کارگاه های اجراء و ... ارائه خواهدشد.

هدف از برگزاری این دوره را م آشناسازی و مهارت‌آموزی طلاب و روحانیون با مهارت‌های کلاسداری، ارتباط‌گیری و انتقال ارزش‌های دینی به کودکان و نوجوانان، آشنایی با ابزارها و شیوه‌های تربیتی مناسب سنین کودکی و نوجوانی، بررسی مفاهیم اعتقادی قابل عرضه به کودکان و نوجوانان با لحاظ اقتضائات سنی و متنوع است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما