جستار
برگزاری هشتمین جلسه شورای تحریریه فصلنامه علمی پژوهشی جستارهای فقهی و اصولی دبیر تحریریه فصلنامه جستارهای فقهی و اصولی از برگزاری هشتمین جلسه تحریریه برای بررسی مقالاتِ تأیید داوری شده توسط تحریریه خبر داد.

سیدمصطفی اختراعی طوسی دبیر تحریریه فصلنامه جستارهای فقهی و اصولی در گفتگو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  گفت: مقالات فقهی و اصولی پس از تایید داوران در جلسات فصلی در تحریریه به بحث گذاشته می شود و با تایید اعضای محترم تحریریه به چاپ در شماره دهم به بعد این فصلنامه خواهد رسید.

وی بیان کرد: از مصوبات این جلسه عدم صدور هرگونه گواهی پذیرش اولیه، قبل از تایید توسط اعضای تحریریه بود و همچنین از دیگر مصوبات این جلسه اختصاص یک شماره ویژه به موضوعات خاص فقهی و اصولی است

اختراعی طوسی همچنین یادآور شد که در این جلسه موضوعات اولویت دار فصلنامه، مانند: علت و حکمت، روش شناسی و معرفت شناسی و بررسی مکاتب مختلف فقهی به تصویب اعضای هیات تحریریه رسید .

دبیر تحریریه فصلنامه جستارهای فقهی و اصولی افزود: در مجموع 22 مقاله داوری شده در جلسه روز پنج شنبه 12 مهرماه مورد بررسی قرار گرفت که برای شماره های بهار 97 و تابستان 97 در اختیار علاقه مندان به حوزه فقه و اصول قرار خواهد گرفت.

اوی در خصوص نحوه ارسال مقالات توسط محققان به دفتر مجله یادآور شد: اساتید حوزوی و دانشگاهی می توانند یافته های نو و ایده های جدید خود را در قالب مقالات پژوهشی از طریق سامانه جستارهای فقهی و اصولی به آدرس http://jostar-fiqh.maalem.ir ارسال نمایند.

گفتنی است، هشتمین جلسه با حضور اعضای هیات تحریریه حجج الاسلام احمد مبلغی، محمدحسن حائری، مهدی مهریزی،حسین ناصری‌مقدم ، مجتبی الهی خراسانی و جناب آقای دکتر مصباح مدیر اجرایی، با موضوع بررسی و نقد 22 مقاله ارسالی به فصلنامه در اتاق جلسات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما