<>
شيدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :
آخرین اخبار
برپايي نمايشگاه عكس شوق حضور در نگارستان اشراق
به منظور گراميداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به قم؛
به همت مركز فرهنگي هنري دفتر تبليغات اسلامي نمايشگاه عكس شوق حضور ويژه سالروز سفر با بركت مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به قم در نگارستان اشراق برپاشد.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل دفتر تبليغات اسلامي، ابراهيم سليماني با گراميداشت سالروز سفر پرخيرو بركت رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم تصريح كرد: به همين مناسبت مركز فرهنگي هنري دفتر تبليغات اسلامي اقدام به برگزاري نمايشگاه شوق حضور كرده است.
وي افزود: در اين نمايشگاه 58 تابلو با ابعاد50*70 از هنرمندان عكاس و خبرنگار قم از جمله امير حسامي نژاد، احمدظهرابي، محسن قائمي، ابوالفضل ماهرخ، محمد رفيعي موحد، محمدحسين امامي و محمدجوادگلزاده در معرض ديد عموم قرار گرفته است.
دبيرجشنواره دائمي عكس حوزه ادامه داد: تعداد بسياري از اين عكس ها كه تحت عنوان شوق حضور به نمايش در آمده است به حضور مردم در مراسم استقبال از رهبر معظم انقلاب مرتبط و جلوه هاي حضور مردم را به تصوير كشيده اند.
وي در خصوص اهداف نمايشگاه تصريح كرد: ورود مقام معظم رهبري به شهر قم گرچه براي چندمين باربود اما آنچه مسلم است اينكه در سفراخير، استقبال كنندگان از كودكان دبستاني تا پيرمردان و پيرزنان و گروه هاي صنفي مختلف را شامل مي شدند و در اين مراسم نيروهاي نظامي و انتظامي، مردم و گروه هاي مختالف طلاب ايراني و غيرايراني و كساني كه از كشورهاي مختلاف مقيم قم هستند همگي در كنار هم به استقبال رهبرشان آمده بودند كه تصاوير ارائه شده در نمايشگاه گوشه اي از اين شوق حضور وصف ناشدندي را به تصوير كشيده است.
سليماني همچنين با بيان اينكه نگارستان اشراق متولي و مجري برگزاري اين نمايشگاه است، خاطرنشان كرد: علاقه مندان جهت بازديد از اين نمايشگاه مي توانند از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 21 به محل نگارستان واقع در ابتداي خيابان شهدا مراجعه كنند.
گفتني است نمايشگاه شوق حضور كه به همت مركز فرهنگي هنري معاونت فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم برپاگرديده است از اول تا هفتم آبان ماه سال جاري پذيراي عموم علاقه مندان خواهد بود.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 4848
     
Guest (PortalGuest)

اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما