<>
شيدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :
اخبار ویژه
دانشجويان برتر و ممتاز دانشگاه باقرالعلوم(ع)تجليل شدند
طي مراسمي:
طي مراسمي از دانشجويان برتر و ممتاز دانشگاه باقرالعلوم(ع)تجليل شد.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه باقرالعلوم(ع) احمد احساني، در اين مراسم كه با حضور رييس، مسئولين ، اساتيد و دانشجويان جديد الورود اين دانشگاه برگزار شد، به بيان برخي از  مقررات و توصيه‌هاي آموزشي ضروري و اهم مواد آيين‌نامه و مقررات آموزشي دوره كارشناسي ارشد ودكتري اين دانشگاه پرداخت.
مدير امور آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه باقرالعلوم‌(ع)گفت: دوره كارشناسي ارشد دانشگاه باقرالعلوم‌(ع) براساس برنامه‌هاي مصوب شوراي گسترش آموزش عالي در دوسال تعريف شده است كه براساس آن دانشجويان 28 واحد درسي و 4 واحد پايان نامه در مجموع 32 واحد را مي‌گذرانند.
وي با اشاره به مراحل اجرايي پايان‌نامه ابراز داشت: تهيه پايان‌نامه آخرين بخش دوره كارشناسي ارشد است كه طي آن دانشجو موظف است در يك زمينه مربوط به رشته تحصيلي خود، زير نظر استاد راهنما، به تحقيق و تتبع بپردازد.
احساني تصويب موضوع، تصويب طرح تفصيلي، نگارش پايان‌نامه و دفاع از پايان‌نامه را از مراحل تهيه و تدوين پايان‌نامه برشمرد و افزود: دانشجو موظف است براساس ماده 27 آيين‌نامه آموزشي تا پايان نيمسال دوم موضوع پايان‌نامه خود را انتخاب كند.
وي انتخاب موضوع پايان‌نامه و استادان راهنما و مشاور با مشورت گروه علمي، بررسي تكراري نبودن موضوع پايان‌نامه از سوي مديريت پژوهش، تصويب موضوع و استادان راهنما و مشاور پيشنهادي پايان‌نامه در گروه علمي مربوطه و تصويب موضوع در شوراي تحصيلات تكميلي را از جمله مراحل تصويب موضوع عنوان كرد.
مدير امور آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه باقرالعلوم‌(ع)همچنين درباره نگارش پايان‌نامه تشريح كرد: دانشجو پس از تأييد طرح تفصيلي از سوي گروه علمي با هدايت استادان راهنما و مشاور به جمع‌آوري و مطالعه منابع، فيش‌برداري و تجزيه و تحليل مطالب و در نهايت مطابق شيوه‌نامه تهيه و تدوين پايان‌نامه به تنظيم و نگارش نهايي آن مي‌پردازد.
وي از تكميل برگ اتمام پايان‌نامه و تأييد آن از سوي استادان راهنما و مشاور، تأييد گروه علمي مبني بر كامل بودن پايان‌نامه، تعيين استادان داور از طرف شوراي تحصيلات تكميلي، شركت در جلسه دفاعيه و دفاع از پايان‌نامه به عنوان مرحله چهارم يعني مرحله دفاع از پايان‌نامه نام برد.
احساني يادآورشد: تمام دانشجويان موظف به دفاع از پايان‌نامه خود در آخرين نيم‌سال تحصيلي هستند و چنانچه دانشجو در چهارچوب سنوات مجاز تحصيلي نتواند از پايان‌نامه خود دفاع و يا نمره قبولي كسب كند، اخراج خواهد شد.
گفتني است، در اين مراسم كه با حضور رييس، معاونان و استادان دانشگاه باقرالعلوم‌(ع) برگزار مي‌شد، 30 نفر از دانش‌پژوهان برتر و ممتاز اين دانشگاه با اهداي جوايزي تقدير شدند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 14946
     
Guest (PortalGuest)

اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما