<>
شيدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :
اخبار ویژه
هجدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها برگزار مي شود
باحضور 17 نشريه از دفتر تبليغات اسلامي؛
سرپرست اداره كل روابط عمومي واموربين الملل دفتر تبليغات اسلامي از آغاز به كارهجدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها با حضور 17 نشريه از دفتر تبليغات اسلامي خبر داد.
به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل دفتر تبليغات اسلامي، سلمان رمضاني با بيان اينكه نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها يك رويداد بزرگ فرهنگي است تصريح كرد: دفتر تبليغات اسلامي نيز امسال با 17 نشريه عمومي و تخصصي از معاونت ها و شعب دفتر در اين رويداد بزرگ مشاركت كرده است.
وي ادامه داد: همچنين در نمايشگاه سال جاري كارشناسان مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني هم حضور داشته وبه سوالات ديني بازديد كنندگان نمايشگاه در فضايي صميمانه پاسخ مي دهند.
سرپرست اداره كل روابط عمومي واموربين الملل دفتر تبليغات اسلامي بيان داشت: در هجدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها نشريات حوزه كودك و نوجوان دفتر از جمله پوپك، سنجاقك و سلام بچه ها نيز در بخش كودك و نوجوان نمايشگاه حضور خواهند داشت و كارشناسي از مركز تربيت مربي كودكان و نوجوانان نيز در همين بخش به اجراي برنامه هاي متنوع ويژه گروه سني كودكان و نوجوان از جمله برگزاري مسابقه، سرگرمي و نقاشي براي كودكان و نوجوانان بازديد كننده از نمايشگاه خواهد پرداخت.
وي در پايان خاطرنشان كرد: سايت دفتر نيز امسال براي اولين بار در نمايشگاه به بازديدكنندگان هجدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها معرفي مي شود و اين سايت اخبار مرتبط با دفتر تبليغات اسلامي نمايشگاه را به طور روزانه منعكس خواهد كرد. 
گفتني است هجدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها از سوم تا دهم آبان ماه امسال در مصلاي امام خميني (ره) تهران برگزار مي شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 15988
     
Guest (PortalGuest)

اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما