منو
اخبار
1391/12/28 دوشنبه زمان برگزاری کنگره ملی مهدویت در خوزستان تغییر کرد زمان برگزاری کنگره ملی مهدویت در خوزستان تغییر کرد خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان از تغییر زمان برگزاری کنگره ملی مهدویت در خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام هادی شفیعی زاده، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به استقبال و تقاضای محققان و پژوهشگران عرصه مهدویت اظهار داشت: زمان برگزاری کنگره ملی مهدویت در خوزستان تغییر کرده است.

دبیرکنگره ملی مهدویت خوزستان با اشاره به زمان و مکان دقیق برگزاری کنگره ملی مهدویت در خوزستان خاطرنشان کرد: در مکان برگزاری کنگره تغییری ایجاد نشده است، اما زمان آن به فروردین ماه سال 92 تغییر پیدا کرده است.

وی با اشاره به محورهای کنگره ملی مهدویت اظهار داشت: مهدویت و نقش آن در مبارزه با انحرافات دینی شامل حکومت ولایی و زمینه‌سازی ظهور، جایگاه آموزه‌های مهدویت در جهت‌دهی بیداری اسلامی و راهکارهای مهدویت جهت مقابله با انحرافات دینی، آثار معنوی و تربیتی انتظار، جایگاه و نقش جوانان در حکومت مهدوی از مهم ترین محورهای این کنگره می باشند.

حجت الاسلام شفیعی زاده موضوعات جوانان و زندگی مهدوی‌پسند، مهدویت از دیدگاه قرآن کریم و روایات نیز شامل موضوعاتی همچون آینده جهان از منظر قرآن کریم، بایسته‌های جامعه منتظر از دیدگاه قرآن و روایات، بررسی مفاهیم سیاسی در دعاهای عهد، ندبه و افتتاح و کلام مهدوی در روایات است را از دیگر محورهای این کنگره عنوان کرد.

دبیرکنگره ملی مهدویت خوزستان همچنین با بیان این که تاکنون بیش از 80 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، تصریح کرد: امیدواریم تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه بیشتر شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان، در پایان تأکید کرد: مقالات ارسالی در قالب word با فونت B Nazanin 14 تایپ و بر روی cd به آدرس دبیرخانه کنگره ارسال شوند.

گفتنی است، نشانی دبیرخانه کنگره مهدویت به نشانی اهواز، فلکه سوم کیانپارس اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی با شمار تلفن 06113379416 است./9464/ت303/ب

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
نسخه قابل چاپ
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده مهدويت و آينده پژوهي
مجری سایت : شرکت سیگما