منو
اخبار
1391/12/28 دوشنبه نهمین همایش دکترین مهدویت برگزار می‌شود نهمین همایش دکترین مهدویت برگزار می‌شود خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه آینده روشن در دیدار با حضرت آیت‌الله جوادی آملی از برگزاری نهمین همایش دکترین مهدویت خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مسعود پورسید آقایی، رییس مؤسسه آینده روشن با هیأت همراه ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله جوادی آملی که در بنیاد علوم وحیانی اسرا صورت گرفت، گفت: امسال موفق شده‌ایم مجوز مرکز تخصصی را از حوزه علمیه بگیریم و در صدد هستیم بتوانیم در سال تحصیلی جدید تعدادی از طلاب را در سطح چهار جذب کنیم.
وی با اشاره به این‌که تاکنون چندین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت انجام شده است، افزود: برنامه ریزی‌ها صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم به زودی نهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت را نیز برگزار کنیم.
رییس مؤسسه آینده روشن اظهار داشت: مؤسسه آینده روشن با رویکرد اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کند و این در حالی است که بودجه فرهنگی این مؤسسه امسال قطع شده، ولی با تلاش برخی عزیزان دلسوز هنوز هم به تبلیغ معارف اسلامی مشغول است و بیشتر تلاش خود را معطوف به انتظار و مهدویت کرده است.
حجت‌الاسلام پورسید آقایی با بیان این که مؤسسه آینده روشن چندین مجله علمی و پژوهشی را منتشر می‌کند، خاطرنشان کرد: مجله مشرق موعود و مجله پژوهش‌های مهدوی برخی از این انتشارات هستند.
وی افزود: نهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در صورتی برگزار خواهد شد که ما با مشکلات بسیاری مواجه هستیم ولی تلاش می‌کنیم این همایش را با موضوع «تربیت بر اساس آموزه‌های مهدویت و انتظار و انتظار زمینه‌ساز ظهور» به صورت هر چه باشکوه‌تر انجام دهیم.
گفتنی است، این دیدار ظهر امروز در بنیاد علوم وحیانی اسرا برگزار شد و حضرت آیت‌الله جوادی آملی در پایان حاضران را به توکل و درخواست کمک از خداوند و به تلاش بیشتر برای زمینه‌سازی ظهور توصیه کرد./907/پ202/ی
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
نسخه قابل چاپ
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده مهدويت و آينده پژوهي
مجری سایت : شرکت سیگما