پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:49:37

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

مراسم نکوداشت آیت الله سید کمال فقیه ایمانی برگزار می شود

  • خلاصه :رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری مراسم نکوداشت آیت الله سید کمال فقیه ایمانی با همکاری این دفتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد قیصری در گفت و گویی اظهار داشت: در دیدار رئیس و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با فرزند مرحوم آیت الله سید کمال فقیه ایمانی(ره) با بیان تسلیت مجدد، برای مراسم نکوداشت این فقیه مجاهد برنامه ریزی شد.

وی گفت: آیت الله سید کمال فقیه ایمانی، فقیه و مبارز انقلابی، یار وفادار حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و از علمای برجسته اصفهان و مؤسس خیریه‌های درمانی و فرهنگی بود که روز 29 مرداد ماه 1400 بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی و روز جمعه به ملکوت اعلی پیوست.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه فقدان این عالم فرزانه برای عموم مردم اصفهان و به ویژه حوزه های علمیه خسارتی جبران ناپذیر است، تصریح کرد: پایگاه گسترده اجتماعی ایشان در شهر اصفهان، منشأ خدمات پرشماری در زمینه فعالیت‌های عام‌المنفعه در این شهر شد که آثار و برکات آن همچنان پساری و جاریست.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: علاوه بر مستند «کمال کمال» که در خصوص تفسیر قرآن ایشان به چند زبان تهیه شده است، این دفتر آمادگی دارد با توجه به فرصت بسیار خوبی که تا سالگرد ایشان باقی مانده، مستندی جامع از فعالیت های فرهنگی - اجتماعی نامبرده را نیز تهیه نماید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان مقرر شد کمیته ای متشکل از این دو نهاد و دوستان و رفقای و فرزندان ایشان تشکیل شود و اسناد، مدارک، تصاویر و فیلم های موجود گردآوری و نسبت به تهیه مجموعه ای ارزشمند به همراه فیلمی جامع از کلیه فعالیت های ایشان تهیه شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما