پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:13:26

(مهار تورم، رشد تولید)

print

انتشار گزارش فعالیت های ماه رمضان اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی بصورت آنلاین

  • خلاصه :فعالیت های ماه مبارک رمضان اداره کل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه با هدف آشنایی بیشتر با فعالیت‌های کنشگران فرهنگی فضای مجازی در ماه مبارک رمضان و گسترش هم‌افزایی با این ظرفیت عظیم بصورت آنلاین منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، گزارش عملکرد اداره کل فضای مجازی معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی با هدف آشنایی بیشتر با فعالیت‌های کنشگران فرهنگی فضای مجازی در ماه مبارک رمضان و گسترش هم‌افزایی با این ظرفیت عظیم اعلام شد.

این گزارش به همت کمیته رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جمع آوری، تنظیم و تدوین شده و به صورت آنلاین از طریق نشانی اینترنتی https://resano.org/ramadan1400/ با جزییات آن در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

آموزش – تولید و توزیع محتوا – فعالیت جمعی – کُرسی های تخصصی – نشست های مجازی – همکاری و تعامل با مجموعه های همسو از جمله کارویژه های تخصصی در ماه مبارک رمضان۱۴۴۲(اردیبهشت۱۴۰۰) بوده که تمامی بخش ها با جزییات قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است، با بررسی محورهای محتوایی ایام ماه مبارک و اولویت سنجی از میان آنها، با مشارکت و هم اندیشی کنشگران سایبری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به دلیل اهمیت مقوله انتخاب و نمودِ آن در دوگانه‌های موجود در شئون مختلف زندگی، شعار «#به_انتخاب_تو» به عنوان شعار مشترک فعالان فرهنگی در فضای مجازی در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هـ ق / ۱۴۰۰ هـ ش اعلام گردید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما