پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:26:42

(مهار تورم، رشد تولید)

print

از سوی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ماه رمضان صورت گرفت؛

تولید 100 هزار دقیقه فایل صوتی و تصویری و 4000 محصول هنری رسانه ای

  • خلاصه :معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و تهیه محتوای ارزشمند در فضای مجازی، ماه مبارک رمضان امسال توسط حدود 500 مبلغ خواهر و برادر بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه فایل صوتی و تصویری و 4000 محصول هنری رسانه ای تولید شده است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام حامد اهتمام در گفت و گویی اظهار داشت: یکی از وظایفی که طلاب و مبلغان در عرصه تبلیغ دین لازم است به آن توجه ویژه داشته باشند، موضوع سواد رسانه و نوع کنشگری فعال و اثر گذار در شبکه های اجتماعی می باشد.

وی با بیان شرایط سخت کرونایی و تعطیلی بخش زیادی از فعالیت‌های حضوری، گفت: حدود 500 مبلغ خواهر و برادر آموزش لازم را برای فعالیت رسانه‌ای گذرانده و توانستند شکل جدیدی از فعالیت های تبلیغی خود با استفاده از ابزار رسانه در اختیار عموم قرار دهند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: برای ماه مبارک رمضان 1400 حدود 350 مبلغ خواهر و برادر بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه فایل صوتی و تصویری از صحبت های خودشان با رویکرد قرآن، خانواده، اخلاق و کلام اسلامی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها منتشر کردند.

وی افزود: همچنین با انتخاب حدود 150 طلبه و مبلغ توانمند، بیش از 4000 محصول هنری رسانه‌ای فرهنگی در قالب کلیپ، پادکست، یادداشت، شعر، داستان، قصه گویی، عکس نوشته و... تولید و در فضای مجازی با هدف انتشار حداکثری منتشر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اهتمام اظهار داشت: از آنجا کیفیت و اثربخشی فعالیت های طلاب و مبلغان در عرصه فضای مجازی مورد توجه و دقت ما بوده است، لذا برای تک تک تولیدات ناظر مشخص شده است که بعد از تأیید، فایل تولیدی انتشار پیدا می کند.

وی گفت: برای پاسخگویی به شبهات روز، آی دی کارشناسان مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی به صورت گسترده در دسترس مخاطب کانال های و صفحات مبلغان و طلاب در فضای مجازی قرار گرفته است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت حضور حداکثری مردم با هدف تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات و همچنین پاسخگویی به شبهات در مورد کارآمدی نظام مورد توجه مبلغان بوده و در این زمینه تولیدات صوتی، تصویری و هنری آماده و منتشر شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما