جمعه 10 فروردين 1403   02:29:31

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

  • خلاصه :رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین الهی‌نژاد را به عنوان «معاون پژوهشی این پژوهشگاه» منصوب کرد.

به  گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در حکمی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسین الهی نژاد آورده است:

نظر به مراتب دانش، تعهد و شایستگی علمی پژوهشی و سوابق ارزشمند مدیریتی و اجرایی، به موجب این حکم به عنوان «معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» منصوب می‌شوید.

تلاش در جهت ارتقای جایگاه محوری و مرجعیت علمی پژوهشگاه؛ اولويت‌دهي به كلان برنامه‌های تحقیقاتی برای گروه‌های پژوهشی؛ جهت‌دهی و هدايت فعاليت‌هاي پژوهشی به رفع نيازهاي جامعه و نظام اسلامي؛ تقویت تعامل پژوهشکده‌ها و گروه‌های پژوهشی پژوهشگاه با یکدیگر و تقویت ارتباطات با کلیه نهادهای همسو؛ اتخاذ تدابیر لازم در استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین در عرصه پژوهش؛ تلاش در افزایش روح نشاط و شادابی علمی در پژوهشگاه؛ برنامه‌ریزی برای دانش‌افزایی و افزایش مهارت همکاران؛ اهم وظایف و اولویت‌های معاونت پژوهشی پژوهشگاه در فصل جدید فعالیت آن می‌باشد.

انتظار می‌رود با مجاهدت، تدبیر و درایت شما در انجام به موقع امور و با همکاری صمیمانه مدیران، اعضای هیأت علمی و محققان محترم موجبات ارتقای بیشترعلمی پژوهشگاه را فراهم سازیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما