پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:19:47

(مهار تورم، رشد تولید)

print

حضور دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه کنگره شهدای روحانی

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نمایشگاه کنگره شهدای روحانی که در مصلای شهر مقدس قم در حال برگزاری است حضور یافته است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، یحیی عقیلی مسئول محتوایی نمایشگاه کنگره شهدای روحانی با اشاره به حضور ۵۱ غرفه از سراسر کشور در این نمایشگاه گفت: از این تعداد، ۳۲ غرفه مربوط به سپاه های استانی است و بقیه مرتبط با نهادها و ارگان هایی است که مرتبط با دفاع مقدس و شهدای روحانی هستند مثل دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و غیره که این ها محصولات فرهنگی و رسانه ای خود مرتبط با شهدای روحانی را در معرض دید عموم قرار داده اند.

وی افزود: البته علاوه بر شهدای روحانی، تا حدودی به معرفی جانبازان و آزادگان شاخص جامعه روحانیت نیز پرداخته شده و آثار رسانه ای و فرهنگی در قالب عکس، پوستر، کلیپ و تیزر و نیز فعالیت های تجسمی در معرض بازدید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

مسئول محتوایی نمایشگاه کنگره شهدای روحانی ادامه داد: ساعت بازدید از نمایشگاه واقع در مصلای قدس شهر قم، صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها نیز از ساعت ۱۶ الی ۲۰ است و نمایشگاه نیز تا دهم خردادماه ادامه دارد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما