جمعه 10 فروردين 1403   11:48:49

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق؛

وبینار آموزشی «شبکه‌ سازی حرفه ‌ای ویژه مدیران استارتاپ ‌های فرهنگی» برگزار شد

  • خلاصه :وبینار آموزشی «شبکه‌ سازی حرفه ‌ای ویژه مدیران استارتاپ ‌های فرهنگی» به همت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مصطفی ملایی «عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم» در وبینار آموزشی «شبکه‌ سازی حرفه ‌ای ویژه مدیران استارتاپ ‌های فرهنگی» که به همت مدرسه فناوری فانوس وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق برگزار شد، ابراز داشت: در تحقیقی که در سازمان ملل در سال های 2019 و 2020 انجام گرفت، از 500 مدیرعامل پرسیدند که پنج مهارت برتر نرم که یک مدیر نیاز دارد، چیست؟ که پاسخ ها عبارت از مهارت خلاقیت، مهارت نفوذ و اغنای مخاطب، مهارت ارتباطی و شبکه سازی، مدیریت تعارض و مدیریت زمان بودند.

وی، هدفگذاری را اولین رکن در شبکه سازی دانست و یادآور شد: شبکه سازی هنر به کارگیری است؛ هدف از شبکه سازی تأثیرگذاری اجتماعی می باشد.

وی افزود: شبکه سازی 15رکن دارد که عبارتند از: تحقیقات، ساختاربندی و سازماندهی، عضوگیری، توانمندسازی، تأمین منابع، محتواسازی، ارائه خدمات، ابزار ارتباطی، برقراری ارتباط، مشارکت گیری، مباحث رفتاری، شباهت ها، تبلیغات، سنجش و ارزیابی، تثبیت و توسعه اقدامات.

ملایی با اشاره به الزامات کارهای شبکه ای تصریح کرد: مدیریت متمرکز، وحدت و انسجام، نظم، روحیه کار جهادی و گذشت، توکل به خدا، داشتن هدف، برنامه ریزی، ضابطه و قانون داشتن، بهره گیری از جوانان، مردمی بودن، انعطاف پذیری، بروزرسانی، الزامات کارهای شبکه ای به شمار می رود.

وی در پایان اظهار داشت: آفات کارهای شبکه ای مشتمل بر تحجر و خشک بودن، فرسوده گی، انشقاق و تفرقه یا اختلاف سلیقه یا اصطکاک، موازی کاری، گم کردن هدف، راحت طلبی و ندیدن واقعیت ها است.

علاقه مندان می توانند با دانلود اپلیکیشن مدرسه فناوری فانوس از طریق لینک  https://noavari.dte.ir/fanoos/  و نصب این اپلیکیشن، به “متن کامل وبینار مذکور” دسترسی پیدا کنند.

لازم به ذکر است، وبینارهای مدرسه فناوری فانوس برای ارتقاء یادگیری و توسعه توان تیم های نوپا در اکوسیستم فناوری های فرهنگی به صورت هفتگی در یک موضوع خاص و مورد نیاز اکوسیستم برگزار می گردد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما