جمعه 10 فروردين 1403   01:41:19

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم مطرح کرد؛

امکان ارتباط مستقیم اینترنتی با مدیران دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: همکاران و مبلغان از طریق سامانه اینترنتی که برای دسترسی کارکنان به رئیس و معاونان دفتر تبلیغات اسلامی بر روی پرتال www.Dte.ir  ایجاد شده است، می توانند مطالب خود را بیان کنند و ما هم این مطالب را خواهیم دید و از آن ها استفاده می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی  ( تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم در جلسه اداری بر خط شعبه اصفهان این دفتر با اشاره مجدد به روایتی از امیر مؤمنان(ع) مبنی بر لزوم هر شخص به شناخت قدر و موقعیت و جایگاه خود، اظهار داشت: در دنیای امروز، موضوعی به نام «مهارت های حرفه ای گری» وجود دارد که در هر شغلی به کار می روند و باید بدانیم که هر کسی در هر موقعیتی که قرار دارد، چه کارشناس و چه نیروی خدماتی، می تواند حرفه ای یا غیر حرفه ای رفتار کند.
وی درک دقیق از موقعیت و تلاش برای بهترین بودن در آن موقعیت را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: همواره در همه فعالیت های ما یک سری کاستی ها و چالش هایی وجود دارد که حتماً هم باید برای رفع آن ها تلاش کنیم که این تلاش ها نشانه سلامت سازمان و سلامت اخلاق حرفه ای کارکنان است.
مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: اصلاح سازمان، موضوعی است که سر جای خود قرار دارد، اما ما باید در گام اول تلاش کنیم تا حرکات و رفتار خود را برای رفع آن کاستی ها اصلاح کنیم، اینکه همواره دیگران را متهم کنیم و قصور و تقصیرات را به دیگران مرتبط کنیم، نمی تواند راه حل باشد، البته باید این موارد را بدانیم و ببینیم و بگوییم، اما با طرح این موضوعات، خود و دیگران را رنج ندهیم و خود و سازمان را تضعیف نکنیم.
حجت الاسلام والمسلمین مخدوم با بیان اینکه نگاه اصلاح گری ما باید توأم با یک رفتار حرفه ای باشد، اظهار داشت: باید بتوانیم شرایط بهینه را فراهم کنیم.
وی انسان های حرفه ای را افرادی دارای جذابیت دانست و گفت: افراد حرفه ای به لحاظ ذهنی گشودگی و نظم در عملکرد دارند، رفتار و کلام آن ها بر دیگران تأثیرگذار است، انعطاف پذیر هستند،خوب گوش می دهند، شبکه ایجاد می کنند و قابل اعتماد هستند و این ویژگی ها از کمیاب ترین ویژگی های خلقی در زمانه فعلی محسوب می شوند.
مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه اعتماد، سرمایه بسیار بزرگی است، ابراز داشت: اعتماد، یک روزه به دست نمی آید و به صورت دستوری حاصل نمی شود و انسان های حرفه ای در مسیری در طول زمان حرکت می کند که اعتماد دیگران را جلب کنند و به توانایی حل مسأله برسند.
حجت الاسلام والمسلمین مخدوم افزود: توانایی حل مسأله فقط این نیست که ما مشکل را ببینیم و آن را تبدیل به مسأله کنیم، بلکه باید تلاش هایی برای حل مسأله انجام شود و توانایی هایی در این زمینه وجود داشته باشد.
وی حرفه ای شدن را یک پله برای رسیدن به سلامتی بیشتر دانست و تصریح کرد: همانگونه که ما برای رفع بیماری ها تلاش می کنیم و به دنبال درمان هستیم، بکوشیم تا اگر نقاط ضعفی مانند آستانه تحمل پایین داریم، آن ها را رفع کنیم و برای سلامتی بیشتر هزینه کنیم.
وی با تشکر از ابراز لطف و پیام های کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار داشت: همکاران و مبلغانی که نکته و انتقاد و پیشنهادی دارند، در خدمت آن ها هستم و می توانند از طریق سامانه اینترنتی که برای دسترسی به رئیس و معاونان دفتر تبلیغات اسلامی بر روی پرتال www.Dte.ir ایجاد شده است، مطالب خود را بیان کنند و ما هم این مطالب را خواهیم دید و از آن ها استفاده می کنیم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما