جمعه 10 فروردين 1403   02:21:51

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در دیدار مسئول نهاد رهبری در دانشگاه شریف از مرکز ملی پاسخگویی مطرح شد:

ضرورت ایجاد الگویی در حوزه تعمیق معرفت دینی در دانشگاه ها

  • خلاصه :در دیدار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شریف با رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی ضمن تأکید طرفین بر ضرورت همکاری فیمابین، راهکارها و برنامه های مشترک بررسی شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سید فخرالدین طباطبایی «مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شریف» در بازدید از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، در جلسه ای با حضور رئیس و مدیران این مرکز، خواستار حضور جدی تر مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در این دانشگاه شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» با تشکر از حضور حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی، ظرفیت ها و قابلیت های خاص این مرکز در حوزه پاسخگویی دینی را مطرح کرد و در ادامه مدیران مرکز نیز توضیحات تخصصی هر واحد را مطرح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نیز در این جلسه با برشمردن ویژگی های دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: این دانشگاه برترین دانشگاه کشور در زمینه صنعتی است و بیشترین پذیرش نخبگان را دارد.

وی، تمرکز جامعه نخبگانی ایران در حوزه مهندسی را از دیگر ویژگی های دانشگاه صنعتی شریف خواند و گفت: وجود 500 عضو هیأت علمی و 12000 دانشجوی نخبه فرصت خوبی برای حضور کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در این دانشگاه فراهم کرده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شریف، بازخورد حضور میدانی کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی را در دانشگاه شریف بسیار مفید ارزیابی کرد و خواستار تداوم این برنامه شد.

وی افزود: در تعامل با مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی باید به دنبال ایجاد الگویی در حوزه تعمیق معرفت دینی قابل تعمیم به سایر دانشگاه‏های کشور باشیم.

در این جلسه، راهکارهای اجرایی تعامل بین مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و دانشگاه صنعتی شریف بررسی شد و طرفین بر ضرورت اجرای هر چه سریعتر این برنامه ها تأکید داشتند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما