جمعه 31 فروردين 1403   07:19:33

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی؛

کارگاه های مجازی دانش افزایی برگزار می شود

  • خلاصه :مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به منظور افزایش سطح علمی و عملی مبلغان، کارگاه های مجازی دانش افزایی را برگزار می کند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به منظور افزایش سطح علمی و عملی مبلغان، کارگاه های مجازی دانش افزایی را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، این کارگاه مجازی با موضوعات مانند «فرزند پروری»، «توطئه های جمعیتی»، «ارتباط مؤثر در خانواده»، «احکام شرعی کاربردی(مناسبتی)»، «برنامه ریزی اوقات فراغت در تابستان» و «فرقه شناسی» با حضور اساتید مجرب حجج اسلام اخوی، عزیزی، خاکبازان، هوشیاری، داوودی و هوشیار، در تیرماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار می گردد.

از سرفصل های کارگاه مجازی دانش افزایی می توان به «توطئه فرهنگی(فمنیسم، هویت زنان، فرزند آوری)»، «توطئه بهداشتی و کنترل جمعیت»، «توطئه بیوترورسیمی(عوامل زمینه ساز عقیمی و جمعیتی)»، «آشنایی با موانع تربیتی دنیا معاصر»، «خانواده های پر مشکل در تربیت»، «راهکار های تربیت موفق»، «آشنایی با مفاهیم و کلیات فرقه ها»، «آشنایی با فرقه های فعال در ایران»، «بررسی علل پیدایش و گرایش به فرقه ها»، «بیان آسیب ها و چالش ها در فرقه ها» و «شیوه های مقابله» و ... اشاره کرد.

شایان ذکر است، این دوره از ۲ تیر ماه ۱۴۰۰ آغاز می شود و شرکت کنندگان محترم می توانند با مراجعه به لینک el.balagh.ir جهت آشنایی با سرفصل های آموزشی، ثبت نام و اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما