سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   12:23:45

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی مطرح کرد:

پرهیز از دوصدایی در حوزه فضای مجازی، هنر و رسانه در دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: نیازمند کار هماهنگ در عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه هستیم و اگر دچار دو صدایی شویم کارهای یکدیگر را خنثی می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در اولین جلسه «کارگروه فضای مجازی، هنر و رسانه» مراکز هزینه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شعب و نمایندگی‌ها برگزار شد با اشاره به اهمیت فضای مجازی، هنر و رسانه، گفت: تأکید حجت الاسلام والمسلمین استاد واعظی رییس محترم دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص برطرف کردن ضعف دفتر در مسئله فضای مجازی، هنر و رسانه، علت اصلی برگزاری این جلسه است.

وی افزود: سابقه موفقیت ها و مزیت نسبی دفتر تبلیغات اسلامی بیشتر در حوزه پژوهش و تبلیغ است و تاکنون توفیق چندانی در هنر، رسانه و فضای مجازی نداشته ایم و در طول ۴۰ سال گذشته به عنوان یک ابزار به هنر و رسانه نگاه شده و متاسفانه هیچگاه اصل نبوده است.

معاون فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: این در حالی است که خواست رهبر معظم انقلاب در حوزه فضای مجازی این است که دفترتبلیغات اسلامی بالاتراز سایر نهادها بایستد و کار جریان سازی، هدایت و تدبیر در حوزه فضای مجازی را به عهده بگیرد و در حوزه هنر و رسانه هم مطالبات ایشان همین است و این را در بیانات خود بارها مورد تاکید قرار داده اند.

وی ادامه داد: برای پیاده کردن منویات رهبر معظم انقلاب روش هایی را دفتر تبلیغات اسلامی در پیش رو داشت که در نهایت با کش و قوس ها و مذاکرات مفصل به ایده ایجاد معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه رسید.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی گفت: ایجاد معاونت برای این نبود که همه کارها را خود معاونت انجام دهد، بلکه بناست که برنامه ریزی و سیاست گذاری کلی برعهده آن باشد و کارهای دیگر را مراکز عملیاتی انجام دهند.

وی بیان داشت: این مهم است که هماهنگی خوبی را بین بخش های مختلف معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با همه مراکز عملیاتی دفتر شاهد باشیم که اگر چنین نباشد توفیقی حاصل نمی شود.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: پس از دوسال که از عمر معاونت می گذرد، باید حرکت این دفتر در عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه یک حرکت هماهنگ باشد، در غیراینصورت مجموعه گرفتار دوصدایی می شود.

وی اظهار داشت: اتفاق خوبی که در سال ۱۴۰۰ رخ داد افزوده شدن ردیف بودجه ای برای تأمین محتوا در فضای مجازی بود که مصوبات آن باید توسط شورای عالی فضای مجازی انجام بگیرد که دبیرخانه آن در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی ابراز داشت: ما به عنوان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در عرصه های مختلف نیازمندی هایی داریم و این نیازمندی ها را باید با کمک گرفتن از بخش های دیگر برطرف کنیم که لازمه آن ارتباطات و تعاملات طرفینی است؛ بنابراین لازم بود تا این جلسه شکل بگیرد تا با معرفی نمایندگان مراکز عملیاتی و ارتباطاتی که شکل می گیرد بتوانیم از ظرفیت های همدیگر بهره مند شویم.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی بیان داشت: مهم این است که کار به صورت تیمی صورت بگیرد و معاونت های متعددی با هم همکاری کنندو اگر در این جلسات جهادی کار کنیم نتیجه کار به نفع انقلاب و اسلام خواهد بود.

در ادامه این جلسه نمایندگان سایر مراکز هزینه دفتر تبلیغات اسلامی و شعب و نمایندگی ها به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص راه های ارتقاء همکاری بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی با معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما