جمعه 31 فروردين 1403   20:09:47

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی؛

مراسم تجلیل از اساتید دوره آموزشی معارف اسلامی ویژه فرهنگیان برگزار شد

  • خلاصه :رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مراسمی از اساتید دوره آموزشی معارف اسلامی تجلیل کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، جلسه تجلیل از اساتید دوره آموزشی معارف اسلامی به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، دوره آموزش «معارف اسلامی» با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۳ قم ویژه فرهنگیان با توجه به همه گیری کرونا و عدم امکان حضور فرهنگیان محترم در سخنرانی ها و جلسات حضوری و لزوم استمرار انس با معارف قرآن کریم و تعالیم اهل بیت(ع) برگزار شد.

این دوره آموزشی در اسفند ماه سال گذشته در دو سامانه شاد وزارت آموزش و پرورش و آموزش مجازی مرکز آموزش های کاربردی بصورت همزمان اجرا شد.

لازم به ذکر است، این دوره آموزشی با سه موضوع اصلی «روش تدبر در قرآن کریم»، «آشنایی با نهج البلاغه» و «آشنایی با صحیفه سجادیه» با شرکت آموزگاران، دبیران، مدیران و معاونان مدارسِ آموزش و پرورش ناحیه ۳ قم به تعداد ۸۲۰ نفر و با استقبال عالی صورت پذیرفت.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما