جمعه 31 فروردين 1403   23:58:23

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

با حضور مدیرکل توسعه فرآیندها و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت؛

بررسی مدل ارزیابی و فرایندهای شغلی در نمایندگی خوزستان

  • خلاصه :مدیرکل توسعه فرآیندها و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی و تیم همراه در سفر سه روزه به خوزستان، به نقد و بررسی مدل ارزیابی کارکنان و همچنین بررسی فرایندهای شغلی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، کریم ابراهیمی «مدیرکل توسعه فرآیندها و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی» به همراه سه تن از همکاران در سفری سه روزه به نقد و بررسی مدل ارزیابی کارکنان و همچنین بررسی فرایندهای شغلی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان پرداختند.

در این سفر که آقایان سید اسماعیل موسوی پور «رئیس اداره همکاری های علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی»، سید ابوالحسن نظام دوست «رئیس اداره توسعه سیستم های سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی» و سید سجاد علوی آقاملکی «کارشناس مسئول برنامه ریزی و بودجه دفتر تبلیغات اسلامی» نیز حضور داشتند، ابتدا نشستی با حضور کارکنان دفتر نمایندگی خوزستان با موضوع ارائه دیدگاه ها و انتقادات مربوط به مدل ارزیابی شغلی برگزار شد و در آن به بررسی مسائل مطرح شده پرداخته شد.

ابراهیمی در ابتدای این نشست ضمن تشریح کلیاتی از مدل ارزیابی فعالیت ها، درباره هدف از انجام این مأموریت گفت: این سفر با هدف شنیدن دیدگاه ها و مسائل مطرح از نزدیک انجام گرفته است که ان شاء اله منشأ برکات زیادی شود.

در این نشست پس از بررسی و پاسخگویی به سؤالات و دیدگاه های کارکنان نمایندگی خوزستان، آموزش حضوری سامانه ارزشیابی جدید و داشبورد مدیریت کارها توسط آقای نظام دوست و سامانه فرایندی مبنا توسط آقای موسوی پور به کارکنان صورت پذیرفت.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما