جمعه 31 فروردين 1403   03:23:41

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس مرکز احیای آثار اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

حضور حداکثری در انتخابات به منزله دفاع از کیان انقلاب و نظام اسلامی است

  • خلاصه :رئیس مرکز احیای آثار اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حضور حداکثری در انتخابات را به منزله دفاع از کیان انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: اگر حضور پرشوری در انتخابات نداشته باشیم، بدون شک کشور با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین اکبر اسدعلی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی در انتخابات پیش رو گفت: انتخابات یکی از مسائل مهم و اساسی هر کشوری است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در انقلاب اسلامی از مسائل مهمی است که به حفظ ارکان نظام منجر می شود، ادامه داد: انتخابات اقتدار، قدرت و قوت انقلاب اسلامی را به ظهور و بروز رسانده و به نمایش می گذارد.

رئیس مرکز احیای آثار اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حضور حداکثری در انتخابات را به منزله دفاع از کیان انقلاب و نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز باید با حضور پرشور خود در انتخابات حمایت خود را از جایگاه رهبری و انقلاب اسلامی اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات در همه زمینه های اقتصادی، سیاسی و ... اثرگذار است، پیامدهای ناگوار حضور کمرنگ در این عرصه را مورد اشاره قرار داد و گفت: اگر حضور پرشوری در انتخابات نداشته باشیم، بدون شک کشور با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسدعلی زاده آرای مردم در انتخابات را به منزله حمایت آنها از انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حفظ اهداف انقلاب اسلامی، میراث علمای بزرگ و امام راحل در گرو حضور پرشور و حداکثری در انتخابات است و ما باید همواره تلاش کنیم انقلاب اسلامی را حفظ کرده و به سرمنزل مقصود برسانیم و این مهم جز با حضور حداکثری پای صندوق های رأی حاصل نمی شود
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما