پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:01:40

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور؛

ارزیابی فعالیت‌های تبلیغی شهرستان بمپور انجام شد

  • خلاصه :فعالیت‌های تبلیغی سطح شهرستان بمپور از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور مورد ارزیابی قرار گرفت و در این راستا ضمن خداقوت، از تمامی مبلغین مساجد این شهرستان سرکشی انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا سجادی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» در گفت و گویی اظهار داشت: شهرستان بمپور یکی از شهرستان های جدیدالتاسیس استان سیستان و بلوچستان می باشد که در مجاورت شهرستان ایرانشهر قرار دارد.

وی گفت: با توجه به وجود جمعیت جوان و نوجوان در این شهرستان، مباحث تبلیغی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، لذا مبلغین این شهرستان باید از ظرفیت جوان این شهرستان استفاده لازم را در بحث تبلیغ دین ببرند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: در ادامه مراحل ارزیابی و سرکشی مبلغین، تیم ارزیابی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با هدف عرض خداقوت به مبلغان وارد این شهرستان شدند و کلیه اماکن تبلیغی را مورد ارزیابی و سرکشی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان تعداد مکان های تبلیغی این شهرستان ۱۶ مکان بود که از این تعداد ۱۲ مورد دارای مبلّغ بودند که مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما