جمعه 10 فروردين 1403   09:54:50

(مهار تورم، رشد تولید)

print

آیت‌الله دکتر علی شیخ الاسلامی دارفانی را وداع گفت

  • خلاصه :آیت‌الله دکتر علی شیخ الاسلامی مفسر قرآن کریم، معلم عرفان و اسوه اخلاق و معنویت، از اساتید حوزه و دانشگاه و چهره ماندگار و درخشان ادب فارسی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، دانشمند گرامی مرحوم آیت‌الله آقای دکتر علی شیخ الاسلامی استاد فرهیخته دانشگاه‌های تهران و علامه طباطبایی و از مترجم و مفسران برجسته قرآن کریم بود.

آن عالم رئیس اسبق دانشگاه‌های علامه طباطبایی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، دانشگاه خوارزمی و چهره ماندگار و درخشان ادب فارسی و از خانواده ای متدین و اهل علم بود که صبح امروز در یکی از بیمارستان های تهران دارفانی را وداع گفت.

مرحوم آیت الله علی شیخ الاسلامی، والد حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی است.

روابط عمومی معاونت فضای، هنر و رسانه درگذشت آن عالم ربانی را به محضر مبارک ولی عصر ارواحنافداه، بیت مکرم ایشان، دوستان، ارادتمندان، شاگردان و جامعه علمی و ایمانی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت می نماید.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما