پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:07:18

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی:

فضای گفت وگو میان نخبگان فضای مجازی و نخبگان حوزه ایجاد شود

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ضرورت تقسیم کار نهادهای حوزوی در عرصه فضای مجازی گفت: بسیاری از ابهامات فضای مجازی بدلیل نبود فضای گفت وگویی میان نخبگان فضای مجازی و نخبگان حوزه است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین رضا حاجی حسینی «مدیر دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی» با اشاره به تفاهم نامه همکاری دو مجموعه اظهار داشت: بستر آموزشی با ظرفیت پشتوانه نه هزار مبلغ را آماده کرده ایم و در حوزه فضای مجازی می توانیم با مشارکت هم، کارهای آموزشی مخصوصاً در مباحث نظری و مطالعاتی را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به برخی ایده های عرصه فضای مجازی افزود: برخی از این ایده ها مواردی است که هم اکنون در معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی در حال اجرایی شدن است، مثلاً در بحث آموزش طراحی های خوبی داریم، در بحث استفاده از ظرفیت عظیم تبلیغی دفتر، با مبلغان ارتباط تعریف شده ای وجود دارد و در برخی از امور از جمله فعالیت های جمعی هم از آن ها خواسته شده که ورود پیدا کرده و جریان ساز باشند.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به فواید بانک پیام خاطرنشان کرد: بانک پیام در دفتر از پروژه های جدی است که پیگیری می کنیم و در بحث پژوهشی تعامل بسیار نزدیکی با پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برقرار کرده ایم که به ساختار قوی و محکمی نزدیک می شود.

وی با تاکید بر پرهیز از موازی کاری در حوزه فضای مجازی عنوان کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود که همه نهادهای حوزوی با هم یک کار واحد را انجام بدهند، یعنی تقسیم کاری صورت بگیرد و هرکسی وظیفه خودش را انجام بدهد و صدای رسمی حوزه در فضای مجازی یکی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ الاسلامی با بیان اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از دفتر تبلیغات اسلامی در دیدار سال ۹۷ ، ارتباط تعریف شده با نخبگان بود گفت: از مجموعه دفتر مطالعات اسلامی مرکز ملی فضای مجازی این مطالبه را داریم که در شکل گیری این ارتباط با نخبگان فضای مجازی همکاری جدی داشته باشد تا فضای گفت وگویی را شکل دهیم.

وی اضافه کرد: بسیاری از ابهامات فضای مجازی بدلیل نبود فضای گفت وگویی میان نخبگان فضای مجازی و نخبگان حوزه است.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به تفاهم نامه بین دفتر مطالعات اسلامی و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه ابراز کرد: اگر پروژه ها تعریف شوند و در مرکز ملی همین کار صورت بگیرد و دفتر را با دیگر نهادهایی که در این عرصه ها، کار و سرمایه گذاری می کنند، مرتبط کند برای ما کافیست و تفاهم نامه تا حد زیادی پیش رفته است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما