پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:32:36

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی:

اخبار دفتر تبلیغات اسلامی انعکاس مردمی داشته باشد/ ضرورت تقویت پاسخگویی حوزه به نیازهای روز جامعه

  • خلاصه :رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، ضرورت تقویت پاسخگویی حوزه به نیازهای روز جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت: حضور مؤثر و فعال روحانیت در فضای مجازی و حقیقی می تواند جلوی بسیاری از آسیب ها را بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد اصغری در دیدار مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با بیان اینکه خبررسانی و ارتباط با مردم امری بسیار مهم است، اظهار داشت: مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی از منظرهای مختلفی برای دفتر تبلیغات اسلامی و حتی حوزه علمیه حائز اهمیت است، زیرا امروز علی رغم برخی از تلاش ها برای ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت، باز هم مشاهده می کنیم که ارتباط آنها با این مرکز حفظ شده و در زمینه های مختلف سؤالات خود را از ما می پرسند.

وی با اشاره به اینکه امروز بحمدالله مردم روحانیت را امین مسائل خود می دانند، گفت: امروز هر چقدر بیشتر بتوانیم خودمان را به مردم معرفی کرده و مراجعات آنها را برای سایر افراد جامعه انعکاس دهیم، بدون شک تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی تصریح کرد: امروز مردم از روحانیت انتظار دارند به نیازهای فکری شان پاسخ مناسب ارائه کند و هر چقدر بتوانیم عرصه پاسخگویی را در حوزه تقویت کنیم، توانسته ایم کارآمدی آن را ارتقا ببخشیم.

وی افزود: امروز ما در بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی به ویژه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی درصدد آن هستیم که پاسخگوی نیازهای مردم باشیم و این کار در حوزه های مختلف در حال انجام است، از این رو، کارویژه روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی این است که این مسائل را به صورت جامع انعکاس دهد.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری با تأکید بر حضور تأثیرگذار بخش های رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی در پیام رسان های مختلف در راستای معرفی ظرفیت های پاسخگویی این دفتر در زمینه نیازهای روز جامعه، اظهار داشت: باید همه تلاش خود را بر این بگذاریم که مردم با محتواهای تولید شده در دفتر تبلیغات اسلامی آشنا شوند و مطمئن هستیم که اگر این موضوع محقق شود اقبال مردم به حوزه بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دفتر تبلیغات اسلامی را نماد روشنفکری در حوزه دانسته اند، گفت: متأسفانه این دفتر هنوز نتوانسته است از این موضوع کمال استفاده را ببرد؛ باید دانست که دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان نماد روشنفکری حوزه می تواند بسیاری از کارها را انجام دهد که دیگران نمی توانند آن را انجام دهند.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، آسیب های موجود در جامعه را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه حضور مؤثر و فعال روحانیت در فضای مجازی و حقیقی می تواند جلوی بسیاری از آسیب ها را بگیرد، تصریح کرد: امروز باید همه تلاش خود را بگذاریم تا اعتقادات مردم را حفظ کنیم، زیرا خون های بسیاری برای این موضوع داده شده است؛ نباید منتظر باشیم تا مردم سراغمان بیایند، بلکه باید به سراغ آنها برویم و در این مسیر ملاحظه نداشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه اخبار دفتر تبلیغات اسلامی باید انعکاس مردمی داشته باشد، افزود: با تنوعی که فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی دارد، اگر انعکاس مردمی صورت بگیرد، بدون شک اقبال عمومی را نسبت به حوزه و روحانیت شاهد خواهیم بود.

در ابتدای این جلسه نیز حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد گزارشی از عملکرد  مدیریت روابط عمومی در درون سازمان و حضور موثر در عرصه استانی و کشوری را ارائه داده و در آخر نسبت به تعامل سازنده با بخش های مختلف دفتر اعلام آمادگی نمودند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما