پنجشنبه 9 فروردين 1403   16:54:18

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق:

در صدد تبدیل بوم های کسب و کار تیم ایده ها به شرکت خلاق بین المللی هستیم

  • خلاصه :مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با بیان این که سعی کرده ایم تا مدل کسب و کار مرسوم در دنیا را با شرایط و اقتضائات طلبگی خود بومی کنیم، گفت: هدفمان این است که بوم های کسب و کار تیم ایده ها به شرکت خلاق بین المللی تبدیل شود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی در دومین جلسه سه جانبه منتورینگ مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق که ویژه تیم ایده «شکوفه های آسمانی»(مستقر از این مرکز) برگزار شد، ابراز داشت: هدف از جلسات سه جانبه(مسؤولان مرکز، مسؤول و منتور تیم ایده)، بررسی روند فعالیت های تیم ایده در مرکز، روند تکمیل فرم بوم کسب و کار، شیوه تعامل و همکاری تیم با منتور است.

وی یادآور شد: منتور ایده تیم ها را بر اساس تلقی خود بیان می کند و اعضای تیم آن را تصدیق خواهند کرد و سپس منتور تیم، داوری و گزارش کار خود، مشکلات مسیر تحقق ایده، و پیشنهادات مد نظر خود نسبت مرکز و تیم ایده و فضاهای اشتراکی را تبیین می کند و یک بار هم تیم به بیان فعالیت های صورت گرفته و نقاط قوت و ضعف و مشکلات و پیشنهادات می پردازد.

مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اظهار داشت: با نکاتی که توسط منتور و تیم ایده بیان می شود، به مرور مدل فعالیت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق تکمیل خواهد شد؛ سعی کردیم که مدل را با آنچه که در دنیا مرسوم است، بومی کنیم یعنی دستکاری زیر بنایی نکردیم و صرفاً با شرایط و اقتضائات طلبگی خود انطباق می دهیم.

وی افزود: در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق هدفمان این است که بوم های کسب و کار تیم ایده ها به شرکت خلاق بین المللی تبدیل شود.

مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق گفت: آرزوی ما این است که پنج سال آینده، افتخار کنیم که فلان برند مدتی در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق حضور داشته و امروز یک شرکت ملی یا بین المللی است؛ وظیفه مان است که برای آرزویمان تلاش کنیم و مابقی به توکل به خدا و تلاش و تمرکز برمی گردد و وقتی این سه مسأله در کنار هم قرار می گیرد، معجزه می کند.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم فرمانی «مدیر تیم ایده شکوفه های آسمانی» و محمد پهلوانی «منتور این تیم» به ارائه نظرات خود پرداختند.

سپس، پهلوانی اظهار داشت: ایده مد نظر تیم شکوفه های آسمانی با توجه به فرمایشات و توصیه های رهبر معظم انقلاب به خانواده ها مبنی مصرف کالاهای فرهنگی سالم شکل گرفت و محصول این تیم که تحت عنوان «فرساکالا» عرضه خواهد شد، از همین توصیه (عرضه کالاهای فرهنگی سالم) گرفته شده است.

وی گفت: یکی از مهم ترین ارزش هایی که برای مخاطبانشان ایجاد می کنند، فیلتری هست که توسط کمیته تخصصی حاضر در این تیم لحاظ می شود.

شایان ذکر است ایده محوری این تیم، فروش محصولات فرهنگی است که در قالب سایت، اپلیکیشن و دو فروشگاه رسمی (در سطح شهر قم) ارائه می گردد و چندین سال است که به صورت رسمی در این حوزه فعالیت می کنند و تقریبا برند فروش محصولات فرهنگی هستند.

تیم ایده شکوفه های آسمانی جزو اولین تیم هایی هستند که در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق پذیرفته شد و حضورشان در این مرکز منظم و مستمر است؛ این تیم، بوم کسب و کارشان را تکمیل کرده و در مرحله نهایی بوم شان هستند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما