جمعه 10 فروردين 1403   16:58:14

(مهار تورم، رشد تولید)

print

برگزاری مصاحبه داوطلبان سطح سه و چهار سال تحصیلی جدید در موسسه معصومیه

  • خلاصه :مصاحبه داوطلبان سطح سه و چهار سال تحصیلی 1402-1401 در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، خانم محمدی «معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه» در گفت و گویی در خصوص نحوه برگزاری مصاحبه سطح سه و چهار اظهار داشت: امسال با توجه به تغییر رویکرد مؤسسه از آموزش عمومی به عالی و تخصصی، مؤسسه در مقطع سطح 2 پذیرش نداشته است.
معاون آموزش موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) با اشاره به اینکه این مصاحبه ها از دوم شهریورماه آغاز و تا ششم همین ماه ادامه داشت، گفت: در این مصاحبه 11 نفر در رشته مشاوره با رویکرد اسلامی، پنج نفر در رشته تربیت دینی کودکان و نوجوانان ویژه طلاب سطح سه، و در سطح سه و چهار 15 نفر در رشته فلسفه و کلام اسلامی و چهار نفر در رشته تفسیر علوم قرآنی، پس از گذراندن آزمون کتبی و کسب حد نصاب نمره مد نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، دعوت به انجام مصاحبه شده‌اند.
وی اظهار داشت: با توجه به بالا بردن نمره کتبی از 20 به 50 توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، تعداد دعوت شدگان به مصاحبه نسبت به سال های گذشته به حداقل رسیده است.
خانم محمدی در ادامه سخنان خود از اعلام نتایج این مصاحبه از 13 تا 19 شهریورماه خبر داد و افزود: پذیرفته شدگان می‌توانند نتایج این مصاحبه را در صفحه شخصی خود مشاهده کنند.
وی ضمن اعلام اینکه آغاز کلاس‌های آموزشی از 19 شهریورماه 1401 می باشد، تصریح کرد: صفحه شخصی هر داوطلب در همان سامانه‌ای است که برای شرکت در آزمون به آن مراجعه، ثبت نام و نام کاربری خود را دریافت کرده است، می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما