جمعه 10 فروردين 1403   12:08:49

(مهار تورم، رشد تولید)

print

دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با استاندار خوزستان

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در دیدار با استاندار خوزستان به بیان فعالیت های این دفتر قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری دفترتبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد دبیری فرد «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان» در دیدار خلیلیان «استاندار خوزستان» اظهار داشت: در دفتر تبلیغات اسلامی چهار هدف مهم را دنبال می‌کنیم که نخستین آن، تعمیق ایمان و باورهای دینی با گرایش نقد فِرق ضاله و با اولویت نقد وهابیت است.

وی دومین برنامه مهم در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان را «توانمندسازی طلاب در امر تبلیغ» اعلام کرد و افزود: در این راستا با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های فن مناظره و سایر مهارت‌هایی که یک طلبه برای تبلیغ نیاز دارد، تلاش می‌کنیم که طلاب را به علم روز حوزوی تجهیز کنیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، «تحکیم نظام خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی» با برگزاری کلاس‌های مشاوره را سومین اقدام مهم دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برشمرد و تصریح کرد: هدف چهارم نیز «تبیین کارآمدی نظام» است.

وی، اعزام مبلغ در مناسبت‌های گوناگون و همچنین اعزام به‌صورت هفتگی و اعزام تخصصی را یکی دیگر از برنامه‌های مستمر دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد.

استاندار خوزستان در این دیدار ضمن خیر مقدم از فعالیت های این دفتر اظهار خرسندی کرد و آمادگی خود را جهت حمایت از فعالیت های این نمایندگی اعلام کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما