پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:52:04

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان؛

مبلغان در مناطق تبلیغی خود حلقه های معرفتی تشکیل دهند

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مبلغ ما باید آنچنان باشد که پس از یک دوره تبلیغ در یک منطقه، در آن منطقه حلقه های تبلیغی و معرفتی با مدیریت مردم همان منطقه ایجاد نماید تا در نبود وی امر تبلیغ متوقف نشود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین دبیری فرد در دیدار با اساتید و مبلغان شوش با تبیین ضرورت مرزبانی همه جانبه از مکتب اهل بیت(ع) گفت: هستی شناسی، معرفت شناسی، روش شناسی و معنا شناسی 4 رکن اساسی در تفاوت بین مکاتب و فرقه ها است.

وی ادامه داد: باید کاملا با مبنای تفکری مکتب اهل بیت(ع) در این چهار رکن آشنا باشیم و همچنین بدانیم که فرقه های انحرافی فعال در منطقه چه مبانی تفکری و روشی دارند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: مبلغان باید مبلغان معارف و فرهنگ قرآن کریم باشند، قرآن محوری در تبلیغ و تفسیر معارف آن از نگاه اهل بیت علیهم السلام دو پایه اساسی هستند.

وی اضافه کرد: مبلغ ما باید آنچنان  باشد که پس از یک دوره تبلیغ در یک منطقه، در آن منطقه حلقه های تبلیغی و معرفتی با مدیریت مردم همان منطقه ایجاد نماید تا در نبود وی امر تبلیغ متوقف نشود و برگزاری جلسات قرآن می تواند یکی از زمینه های این راهبرد باشد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما