شنبه 1 ارديبهشت 1403   04:04:31

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تأکید کرد؛

ضرورت بهره مندی از شیوه تهاجمی در قبال هجمه های فرهنگی دشمن

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: همان طور که دشمنان از همه راه ها برای ترویج عقاید انحرافی بهره می گیرد، ما نیز باید در مقابله هر حربه او، مقابله به مثل کنیم و بلکه از حالت تدافعی و پدافندی به شیوه تهاجمی و آفندی روی بیاوریم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد دبیری فرد در نشست هم اندیشی معارف مهدوی که با حضور جمعی از صاحب نظران و اساتید این رشته در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، گفت: هدف از تشکیل این نشست را هدف از تشکیل این نشست بررسی راهکار های ترویج معارف مهدوی و شیوه های پاسخ به شبهات با این موضوع است.

وی اظهار داشت: همان طور که دشمنان از همه راه ها برای ترویج عقاید انحرافی بهره می گیرد، ما نیز باید در مقابله هر حربه او، مقابله به مثل کنیم و بلکه از حالت تدافعی و پدافندی به شیوه تهاجمی و آفندی روی بیاوریم.

گفتنی است، در این نشست، شیوه ها و محتواهای مورد نیاز معارف مهدوی بررسی شد و استفاده از ظرفیت زبان عربی مورد تاکید قرار گرفت.

بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی نیز از موضوعات این نشست بود که مقرر شد بر همین اساس یک دوره تربیت مربی مباحث مهدوی و پاسخ به شبهات به زبان عربی در خوزستان تولید رسانه ای گردد.

همچنین ضبط کلیپ های یک تا سه دقیقه ای به زبان فارسی و عربی نیز مورد تاکید این نشست قرار گرفت.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما