جمعه 7 ارديبهشت 1403   03:17:30

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان؛

سلسله دوره های معرفت افزایی ویژه خانواده ها وکارکنان ارتش برگزار شد

  • خلاصه :سلسله دوره های معرفت افزایی ویژه خانواده ها وکارکنان ارتش خوزستان به همت دفتر تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با توجه به درخواست صورت گرفته از سوی سازمان عقیدتی سیاسی لشکر 92 زرهی ارتش خوزستان سلسله دوره های معرفت افزایی ویژه خانواده های کارکنان ارتش را برگزار نمود.

حجت الاسلام محمد آل مبارک، «رئیس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان» در این باره گفت: سلسله مباحث برگزار شده در این دوره ها با نگاه به نیازهای موجود در خانواده های کارکنان ارتش تهیه و با هماهنگی صورت گرفته با سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به صورت مجازی برگزار گردید.

وی در ادامه اظهار داشت: نقش معنویت و اخلاق در ابعاد مختلف زندگی، ارتقاء سلامت روانی خانواده و راهکارهای مدیریت آن، ارتباطات خانوادگی، همسرداری و فرزندپروری، جنگ نرم و فرصت ها و آسیب های فضای مجازی از موضوعات مطرح شده در این دوره ها می باشد.

حجت الاسلام محمد آل مبارک ضمن اشاره به بازخورد مثبت این دوره ها تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان جهت برگزاری دوره های فوق از اساتید بومی این دفتر استفاده نمود که ارزیابی صورت گرفته حاکی از رضایت بالای مخاطبین از مباحث گفته شده توسط این اساتید است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما