جمعه 10 فروردين 1403   18:48:13

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان:

مبلغان باید توجه ویژه به معارف و فرهنگ قرآن کریم داشته باشند

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مبلغان باید توجه ویژه به معارف و فرهنگ قرآن کریم داشته باشند، زیرا قرآن محوری در تبلیغ و تفسیر معارف آن، از نگاه اهل بیت(ع) دو پایه اساسی هستند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد دبیری فرد با سفر به شهرستان شوش با جمعی از نخبگان و مبلغان فعال این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با تبیین ضرورت مرزبانی همه جانبه از مکتب اهل بیت(ع) گفت: هستی شناسی، معرفت شناسی، روش شناسی و معنا شناسی چهار رکن اساسی در تفاوت بین مکاتب و فرقه ها است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: باید کاملا با مبنای تفکری مکتب اهل بیت(ع) در این چهار رکن آشنا باشیم و همچنین بدانیم که فرقه های انحرافی فعال در منطقه چه مبانی تفکری و روشی دارند.

وی افزود: مبلغان باید توجه ویژه به معارف و فرهنگ قرآن کریم داشته باشند، زیرا قرآن محوری در تبلیغ و تفسیر معارف آن، از نگاه اهل بیت(ع) دو پایه اساسی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین دبیری فرد اضافه کرد: مبلغ ما باید آنچنان باشد که پس از یک دوره تبلیغ در یک منطقه، در آن منطقه حلقه های تبلیغی و معرفتی با مدیریت مردم همان منطقه ایجاد نماید تا در نبود وی امر تبلیغ متوقف نشود و برگزاری جلسات قرآن می تواند یکی از زمینه های این راهبرد باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما