چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   11:18:45

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان؛

دوره مهارت های پاسخگویی به سؤالات شرعی برگزار شد

  • خلاصه :رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از آغاز دوره مهارت های پاسخگویی به سؤالات شرعی با حضور فعالان دفاتر پاسخگویی به سوالات شرعی در اهواز به همت این دفتر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام محمد آل مبارک در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: دوره مهارت های پاسخگویی به سؤالات شرعی با حضور 60 نفر از فعالان دفاتر پاسخگویی به سوالات شرعی در اهواز آغاز شد.

وی گفت: در این دوره احکام بازار، احکام بورس، احکام بیمه، احکام بانک، احکام پزشکی، مباحث احکامی قضات، احکام بانوان، مباحث کلیات احکام،احکام ، احکام پزشکی، مسافر، ویژه های احکامی، پرسش وپاسخ آزاد احکامی، احکام ارث، طهارت، وقف، اطعمه و اشربه و ازدواج های حرام ، احکام  و آداب نمازجماعت، خمس و نفقات ارائه می شود.

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: این دوره 9 روزه غیر پیوسته با حضور اساتیدی همچون حضرات آقایان ظهیری، فلاح زاده، وحیدپور، مظاهری، محمدی، محمدی نژاد و ابراهیمی برگزار می شود.

وی افزود: این دوره در دو فاز دفاتر پاسخگویی در شهر اهواز و دفاتر فعال در سایر شهرهای استان با هدف آموزش شیوه پاسخگویی سؤالات مطرح به زبان فارسی و عربی کمک به ارتقاء و ساماندهی علمی و آموزشی دفاتر پاسخگویی موجود در اهواز و استان خوزستان برگزار می شود.

گفتنی است در فاز دوم این طرح 120 نفر( 80 نفر برادر و 40 نفر خواهر) از سراسر استان تحت پوشش قرار می گیرند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما