جمعه 10 فروردين 1403   11:01:47

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان؛

همایش بین المللی مهدویت در خوزستان برگزار می شود

  • خلاصه :همایش بین المللی «مهدویت» با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز و پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.
به گزارش پایگاه های خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، همایش بین المللی «مهدویت» با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز و پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، «مهدویت و نقش انتظار در ایجاد تحرک و بالندگی فکری و معنوی و اجتماعی و سیاسی در جامعه» «مهدویت و ضرورت تشکیل نظام اسلامی در دوران غیبت»، «مهدویت و تشکیل تمدن نوین اسلامی»، «مهدویت و چالش های پیش رو» و «مهدویت و جریان های انحرافی» از محورهای اصلی این همایش است.

همچنین «نقش مهدویت در بالندگی روحیه امیدواری در جامعه»، «نقش مهدویت در تعالی روحیه همگرائی و نوع دوستی در جامعه»، «کارکرد مهدویت در ارتقای مشارکت اجتماعی»، «تأثیرات مهدویت در رشد معنویت در جامعه»، «نقش مهدویت در ترویج روحیه ظلم ستیزی»، «الگوی مهدویت در اشاعه و نهادینه سازی عدالت در جامعه»، «ظرفیت شناسی فرهنگ انتظار و راهبرد مقاومت در منطقه»، «ظرفیت شناسی مکتب امامین انقلاب در زمینه سازی ظهور»، «ظرفیت شناسی مکتب شهید سلیمانی در حوزه فرهنگ انتظار»، «مهدویت و جامعه سازی در عصر غیبت» و «مهدویت و نظام سازی در عصر غیبت» نیز بخشی از موضوعات فرعی این همایش می باشد.

گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند مقالات خود را از طریق ایمیل mahdaviat@amiralmoemenin.ac.ir  یا شماره 09339611661 برای دبیرخانه ارسال کنند.

لازم به ذکر است، همایش بین المللی مهدویت در 24 مهر ماه سال جاری در اهواز برگزار می شود.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما