پنجشنبه 30 فروردين 1403   20:15:34

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در دیداری مطرح شد:

اعلام آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برای برگزاری دوره های مورد نیاز ائمه جمعه

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برای برگزاری دوره های مورد نیاز ائمه جمعه این استان اعلام آمادگی کرد و گفت: بنای ما این است که امور هر شهر را با امام جمعه آن شهر هماهنگ کرده و به اجرا برسانیم.
به گزارش پایگاه های خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد دبیری فرد در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین جلیل علی نژاد رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به ظرفیت های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی ابراز داشت: این دفتر آمادگی دارد دوره های مد نظر ائمه جمعه استان را با توجه به نیاز هر شهر برگزار نماید.

وی با تأکید بر محور بودن امام جمعه در هر شهر عنوان داشت: بنای ما این است که امور هر شهر را با امام جمعه آن شهر هماهنگ کرده و به اجرا برسانیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تأمین مبلغان متخصص برای هر شهر را مورد اشاره قرار داد و بر لزوم حرکتی همه جانبه برای مقابله با فرقه های انحرافی تأکید کرد.

وی گفت: باید متناسب با نیاز استان خوزستان در دروس حوزوی تغییراتی حاصل شود تا از رهگذر آن همه طلاب ما بتوانند متناسب با مقتضیات زمان و نیاز روز به پاسخگویی مفید و مؤثر بپردازند.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان را از ابتدای تأسیس تا کنون، بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: کار جهادی، آموزشی، تبلیغی و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی در استان واقعاً مؤثر بوده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما