پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:26:40

(مهار تورم، رشد تولید)

print

گزارشی اجمالی از نشست هم اندیشی «شیوه های پاسخگویی به شبهات در فضای رسانه ای»

  • خلاصه :نشست هم اندیشی «شیوه های پاسخگویی به شبهات در فضای رسانه ای» با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان و جمعی از صاحب نظران و فعالان عرصه رسانه در زمینه پاسخگویی به شبهات وهابیت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، نشست هم اندیشی «شیوه های پاسخگویی به شبهات در فضای رسانه ای» با حضور حجت الاسلام والمسلمین دبیری فرد «رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان» و جمعی از صاحب نظران و فعالان عرصه رسانه در زمینه پاسخگویی به شبهات وهابیت برگزار شد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان هدف از تشکیل این نشست را بررسی راهکارهای عملی مقابله با این شبکه ها عنوان کرد و گفت: همان طور که دشمنان از همه راه ها برای ترویج عقاید منحرف بهره می گیرد، ما نیز باید در مقابله با هر حربه او، مقابله به مثل کنیم و بلکه از حالت تدافعی و پدافندی به شیوه تهاجمی و آفندی روی بیاوریم.

در این نشست، شبکه های ماهواره ای مروّج تفکرات سلفی تکفیری مورد بررسی قرار گرفت و تاکتیک ها و تکنیک های ارائه شخصیت های اصلی این شبکه هاکه القاء کننده شبهات هستند نیز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

تشکیل اتاق رصد، ایجاد گروه تامین محتوا، گروه علمی پاسخگویی به شبهات، تیم تولید و انتشار نیز از مواردی بود که در این نشست مورد تأکید قرار گرفت.

گفتنی است، شبکه های وصال و صفا به زبان عربی و شبکه های کلمه و نور به زبان فارسی از جمله شبکه های اصلی در اشاعه شبهات به شمار می روند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما