جمعه 10 فروردين 1403   11:45:14

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در گفت و گویی مطرح شد:

ثبت نام 150 داوطلب در دوره نقد وهابیت خوزستان

  • خلاصه :رییس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از ثبت نام 150 داوطلب جهت شرکت در دوره های فضای مجازی این دفتر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام آل مبارک در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: از زمانی که موضوع بیماری کرونا پیش آمد، کل موضوعات آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی به سوی آموزش از طریق فضای مجازی پیش رفت.

وی گفت: به منظور برگزاری دوره نقد وهابیت متوسطه یک فراخوان عمومی و فراخوان خاص به حوزه های علمیه داده شد تا طلاب و علاقه مندان در رشته نقد وهابیت از طریق کانالی که تعریف شده بود با پر کردن فرم ثبت نام در دوره آموزشی شرکت کنند.

رییس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: بسیاری از متقاضیان مراجعه کرده و ثبت نام اولیه را انجام دادند، که تعداد ثبت نام کنندگان به 150 نفر رسید؛ با توجه به تماس هایی که با همه ثبت نام کنندگان داشتیم افراد واجد شرایط را جذب کرده و این تعداد نزدیک به 70 نفر رسید.

وی افزود: به دلیل شرایط کرونا افرادی که از شهرستان های غیر از اهواز ثبت نام کرده اند، به صورت کاملاً مجازی دوره دیده و افرادی که در اهواز هستند، باتوجه به اینکه 95% دوره از طریق فضای مجازی برگزار می شود، 5% از این دوره برای داوطلبانی که ساکن اهواز هستند، جهت پاسخ به سؤالات دانش پژوهان و جمع بندی مطالب به صورت حضوری برگزار شد.

حجت الاسلام آل مبارک اظهار داشت: این جلسات حضوری نیز با برنامه ریزی هایی که صورت گرفت، به صورت 10 نفره برگزار گردید.

وی گفت: در موضوع نقد وهابیت یک دوره مقدماتی برگزار شد که نزدیک به 7 جلسه بود و یک دوره متوسطه برپا گردید و اکنون نیز در حال اجرای دوره متوسطه هستیم.

رییس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که زمان برگزاری دوره متوسطه 12 هفته است، تصریح کرد: هر هفته دو صوت از استاد ارائه کننده با دو بحث نیم ساعته و یک موضوع تحقیق به دانش پژوهان ارائه می شود که موضوع تحقیق نیز از درس های استاد و فایل های صوتی استخراج شده از درس در اختیار دانش پژوهان قرار می گیرد.

وی افزود: از شرکت کنندگان در دوره به دوشکل خلاصه نویسی درس در یک صفحه و خلاصه درس نیم ساعته در یک فایل صوتی 3 دقیقه ای گزارش گیری خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل مبارک اظهار داشت: دوره مقدماتی با ارائه حجت الاسلام رستگارنیا برگزار شد و برای دوره متوسطه علاوه بر استاد ارائه دهنده، یک مدیر علمی برای انتخاب موضوعات درس و تحقیقات برای دانش پژوهان تعیین گردید.

وی در خصوص ادامه روند این دوره خاطرنشان کرد: در ادامه این دوره، دوره پیشرفته تخصصی به صورت فشرده از انتخابی های دوره قبل به مدت 16 هفته برگزار خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما