جمعه 10 فروردين 1403   09:57:23

(مهار تورم، رشد تولید)

print

قدردانی آیت الله موسوی جزایری از طلاب حاضر در خط مقدم سلامت

  • خلاصه :نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از طلاب جهادی در مقابله با کرونا گفت: زبان برای تشکر از خدمات طلاب ناتوان است چرا که بدون انگیزه‌های مادی و چشم داشت و بر اساس وظیفه شرعی در میدان مقابله با کرونا حضور پیدا کردند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در مراسم تجلیل از طلاب قرارگاه جهادی خوزستان که به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: زبان برای تشکر از خدمات طلاب ناتوان است و برای خدا کار کردن، ارزش چنین خدمتی را دوچندان می‌کند؛ طلاب خوزستانی بدون انگیزه‌های مادی و چشم داشت و بر اساس وظیفه شرعی در میدان مقابله با کرونا حضور پیدا کردند.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب از اقدامات طلاب خوزستانی به وجد آمده و از آنها تشکر کردند، گفت: مصلحت اسلام برای رهبر انقلاب اهمیت دارد؛ از سال ۴۲ با معظم له در ارتباط بودم و ایشان یکی از پرچمداران مبارزه با رژیم های طاغوتی هستند.
مدیر حوزه های علمیه خوزستان تصریح کرد: از رهبر معظم انقلاب که فعالیت طلاب خوزستانی را مورد تقدیر قرار دادند، بی نهایت تشکر و سپاسگزاری می کنم.
وی افزود: علی رغم شیوع کرونا در کشور ما هرج و مرجی وجود ندارد و زمام امور در مبارزه با کرونا از دست نرفت؛ الحمدلله انبارهایمان از هر زمان دیگری دارای ظرفیت و ذخایر بیشتری است و مانند کشورهای غربی نه قفسه‌ها خالی شد و نه به جان یکدیگر افتادیم، بلکه با وحدت و همدلی یاری گر هم بوده و اقدامات قابل توجهی از سوی روحانیت، مردم، مسؤولان و ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه و ارتش صورت گرفت.
آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه آمریکا به عنوان قله تسخیرناپذیر قدرت در برابر کرونا شکست خورده است، اظهار داشت: آمریکا، ابرقدرتی را از دست داده است، بمب‌های اتمی و موشک‌ها به داد آمریکا نرسید و در برابر ویروسی کوچکی که با چشم دیده نمی‌شود، از پای در آمده است.
وی در خصوص از پا افتادن ابر قدرت ها با رجوع به سخنان سیدحسن نصرالله «دبیر کل حزب الله لبنان» گفت: سید حسن نصر الله علامه مجاهد و مؤید من عند الله است و در سخنان اخیر خود ذکر کرد که آینده و سرنوشت ابرقدرت ها تا 6 ماه الی یک سال آینده معلوم نبوده و ان شاء الله این بشارتی برای ظهور امام عصر(عج) خواهد بود.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توصیه‌های علما و مراجع بر رعایت توصیه‌های پزشکی و توکل به خداوند و توسل به اهل بیت(ع) تصریح کرد: در عراق چند میلیونی که از ضعف امکانات بهداشتی رنج می‌برد، میزان مبتلایان به کرونا به مراتب کمتر از کشور‌های حاشیه خلیج فارس است؛ اعتقادات راسخ شان در توسل به اهل بیت(ع) بسیار قابل توجه می‌باشد و عنایات امام زمان (عج) متوجه جهان تشیع است.
وی با بیان اینکه مدافعان سلامت به بهترین شکل ممکن به وظایف شان عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا شهدایی تقدیم کردند که آن‌ها مصداق آیه «إِنَّ الَّذِینَ قالُوا ربنا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزُونَ» هستند و جهادشان برای امام زمان(عج) مهم است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما