جمعه 10 فروردين 1403   17:00:41

(مهار تورم، رشد تولید)

print

آرشیو

متن کامل سخنرانی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در همایش بین المللی مهدویت و انتظار در اندیشه حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره)

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در همایش بین المللی مهدویت و انتظار در اندیشه حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره) گفت: از جمله ویژگی های خاص این عالم برجسته، شیدایی و دلسوختگی نسبت به امام عصر(عج) و کار علمی فاخر و گسترده در زمینه مهدویت است.

تقویت جبهه مقاومت زمینه‌سازی برای ظهور است

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر نقش مهم جبهه مقاومت اسلامی در دفاع از کیان اسلام، گفت: امروز تقویت جبهه مقاومت و ایستادگی درمقابل استکبار همان زمینه سازی برای ظهور است.

ضرورت ارائه محتوای غنی و به‌روز در بستر فضای مجازی برای مبلغان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به فعالیت‌های خوب مبلغان دینی در فضای مجازی گفت: لازم است تا محتوای غنی، صحیح و به‌روز با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اختیار مبلغان دینی قرار گیرد و زمینه‌ای فراهم شود تا فعالیت آنان در فضای مجازی برای تبیین معارف دینی و بیان احکام اسلامی بیش‌تر شود.

ضرورت رعایت میزان های فقهی بر ایده های استارتاپی

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این باید به بعضی از ایده های استارتاپی از لحاظ فقهی رسیدگی شود، گفت: باید اسلام در بُعد اعتقادی، اخلاقی و عملی فقهی پیاده شود و اگر ایده نوگرایی بی حساب و کتاب به ذهن خطور کنند، محکمات اسلام را به اسم اجتهاد زیر پا می گذارند.

تجلیل از اربعین ولو در فضای مجازی از علامت های ایمان است

آیت الله علوی گرگانی، تجلیل از اربعین ولو در فضای مجازی را از علامت های ایمان دانست و گفت: تحت هر شرایطی نباید اربعین امام حسین(ع) را رها کنیم؛ در شرایط شیوع کرونا باید اربعین امام حسین(ع) را به حد اکمل پیش ببریم و این از علامات ایمان است.

دفتر تبلیغات اسلامی زبان حوزه علمیه است/ دجال همان آمریکاست/ همایش ملی مقاومت اسلامی کار بسیار مهمی است

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه دجال همان آمریکاست گفت: باید دجال را بشناسیم و بشناسانیم و دفتر تبلیغات اسلامی که زبان حوزه است باید در این زمینه ورود جدی تری داشته باشد.

اگر مردم از حکومت جدا شوند رهبر علی(ع) هم باشد شکست می خورد

آیت الله جوادی آملی گفت: ما درباره نماز داریم که نماز عمود دین است ولی درباره مردم داریم که «ان عماد الدین و جماع المسلمین و العده علی الاعداء الناس» عماد از عمود مهمتر است یعنی مردم اگر جدا شدند، رهبر اگر علی(ع) هم باشد مساوی شکست است.

دیدار دست اندرکاران همایش امام علی(ع) و تهیه کنندگان اصطلاح نامه فقه با آیت الله مکارم شیرازی

آیت الله مکارم شیرازی ضمن بیان نکاتی درباره این اصطلاح نامه فقه گفت: کار شما نوعی خدمت به علم و عالم است و این اثر شما با توجه به این که نوعی تازگی دارد، نیازمند مداقه و تأمل بیشتر است.

باید نوآوری های دفتر تبلیغات اسلامی را جزء برکات انقلاب بدانیم

آیت الله علوی گرگانی گفت: نوآوری های این دفتر را جزو برکات این انقلاب بدانیم و امیدواریم که در کارتان دلگرم باشید و بدانید که ما مؤید شما هستیم و حرکت و عمل شما را تأیید می کنیم و از نظر ما بی نهایت مورد تقدیر و تشکر هستید.

12>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما