پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:10:50

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

تولید اپلیکیشن فرهنگنامه قرآنی حضرت محمد (ص) به همت دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از تولید جامع ترین فرهنگ موضوعی قرآن مربوط به حضرت محمد(ص) در قالب اپلیکیشن موبایلی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی زاده در گفت و گویی اعلام کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ مبعث، جامع ترین فرهنگ موضوعی قرآن مربوط به حضرت محمد(ص) از سوی گروه فرهنگ نامه های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و اداره فناوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

مدیر گروه فرهنگنامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن ادامه داد: این پروژه به صورت نرم افزار موبایلی به صورت رایگان در اپلیکیشن بازار قابل دریافت می باشد و نسخه تحت وب آن نیز در پرتال جامع علوم و معارف قرآن در دسترس علاقمندان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده در باره ویژگی های این اثر قرآنی اظهار داشت: در این پروژه اطلاعات مربوط به صدها عنوان اصلی و هزاران عنوان فرعی مربوط  به پیامبر اکرم (ص)، با ساختار الفبایی موضوعی از قرآن استخراج و ارائه شده است. 

وی بیان داشت: این معجم موضوعی قرآن می تواند زمینه تولید ده‌ها مقاله ، پایان نامه و کتاب را درباره رسول خدا (صلی الله علیه و آله ) فراهم نماید و اطلاعات این فرهنگ نامه از بزرگ ترین معجم معنایی قرآن با عنوان فرهنگ قرآن استخراج شده است.

علاقمندان می توانند جهت دانلود نرم افزار موبایلی فرهنگنامه قرآنی حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) از طریق آدرس https://quran.isca.ac.ir/fa/attachment/apps/mohammad.apk اقدام کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما