جمعه 10 فروردين 1403   08:18:14

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تأکید کرد:

ضرورت ایجاد بانک کتب و مباحث علمی دانشمندان در دفتر تبلیغات اسلامی/ لزوم تبیین مسیرشناسی انقلاب با رویکرد مسئله محوری

  • خلاصه :رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی بیش از 40 سال مسیری را طی کرده، لذا این مسیرشناسی خیلی حائز اهمیت است و قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی می تواند با رویکرد مسئله محوری این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای 10 ساله دفتر تبلیغات اسلامی ، با بیان اینکه تقریبا نیمی از قرآن مسائل تاریخی است، گفت: ضروری است که مفسرین ما مسیر طی شده در قوم یهود و بنی اسرائیل و عوامل سقوط  آنها را بررسی کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی بیش از چهل سال مسیری را طی کرده، لذا این مسیرشناسی خیلی حائز اهمیت است و قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی می تواند با رویکرد مسئله محوری این موضوع را پیگیری کند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تصریح کرد: خداوند متعال در مسائل کلیدی در قرآن به صورت سلبی و ایجابی (همانند امر به معروف و نهی از منکر) عمل کرده است و خداوند هم در قرآن بصورت نباید و باید با مردم سخن می گوید و دفتر تبلیغات اسلامی نیز در چهار محوری که در قطب های فکری و فرهنگی انتخاب کرده، می تواند به مسائل کلیدی در قرآن توجه نماید.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کتاب ها و مباحث علمی دانشمندان ما مانند ملاصدرا و بوعلی و... را جمع آوری کنید، و دفتر تبلیغات اسلامی این ظرفیت را دارد تا یک بانک از کتب و ترجمه کتب دانشمندان ما ایجاد شود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما