جمعه 31 فروردين 1403   17:44:31

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

جشنواره ملّی شعر حضرت مادر برگزار می شود

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: جشنواره شعر ملی حضرت مادر در قالب های ترانه، سرود، مدح و تصنیف در دو محور حضرت فاطمه در قرآن و وصف مقام مادر و مادران ائمه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان در آیین رونمایی و نشست خبری جشنواره ملّی شعر حضرت مادر در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری، نماد روشنفکری است و مسئولان حوزوی همواره سعی کرده اند، این ادعا محقق شود.

وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم باید به شعبه اصفهان و ظرفیت های والای اصفهان در باب هنر و رسانه بیشتر از قبل توجه کند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که اصفهان در حقیقت دریچه ای از حوزه علمیه برای ورود به مباحث هنری است، تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که در دفتر تبلیغات اسلامی دنبال می شود، بحث شعر و ادبیات است، چرا که شعر نه تنها خودش یک هنر است، بلکه منبع و ملجأ دیگر هنرهای خوب است.

وی با بیان اینکه خطاطی و آوازخوانی وابسته به شعر خوب است، افزود: تأمین محتوای فاخر برای محافل مذهبی و هیئت ها و شعرا از اهداف برگزاری جشنواره ملی شعر حضرت مادر است.

حجت الاسلام والمسلین احمدیان اظهار داشت: جشنواره حضرت مادر در قالب های سرود، ترانه، تصنیف و مدح با محورهای حضرت فاطمه(س) در قرآن و وصف مقام مادر و مادران ائمه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی ماه سال جاری بوده و اختتامیه جشنواره همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود و داوری این آثار توسط داوران در همان روز صورت می گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما