پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:15:33

(مهار تورم، رشد تولید)

print

فراخوان هشتمین سوگواره ادبی هنری اشراق و اولین سوگواره ملت امام حسین(ع)

  • خلاصه :فراخوان ارسال آثار به هشتمین سوگواره ادبی هنری اشراق و اولین سوگواره ملت امام حسین(ع) ویژه دلدادگان به هنر و رسانه عاشورایی، جوانان علاقمند و فعالان فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، متن این فراخوان بدین شرح است:

عاشورا، یک روز نیست؛ فرهنگیست به گستره تاریخ که در ایثار و نثار، عشق و ارادت، یکدلی و یکپارچگی تجلی یافته است و حسین علیه السلام، «چراغ هدایت»، «کشتی نجات» و «الگوی آزادی و آزادگی» است و هر میزان که گرد این چراغ پرفروغ پرجمعیت تر، حیات معنوی جامعه در برابر طوفان سهمگین، ایمن‌تر است.

سوگواره ملت امام حسین علیه السلام از هم افزایی و تلفیق سوگواره‌های “اشراق” دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و “اشکواره بوی سیب” رادیو معارف و سوگواره “مهر محرم” اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شبکه جهانی ولایت و سازمان بسیج رسانه و با تسهیل گیری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی تشکیل شده است.

با توجه به تجربیات چندین ساله، هر بخش به صورت تخصصی، عهده دار برگزاری در قالب‌های مختلف ولی در موضوعات یکسان شدند که عبارت است از:
– صوت و رادیو (پادکست ؛ نغمات آینی ، آنونس ،آکاپلا)
– عکس و کلیپ
– کنشگران عاشورایی – فعالان فضای مجازی؛ شبکه های اجتماعی؛ پیام رسان ها
– رسانه‌های مکتوب: داستان کوتاه و نمایشنامه , شعر و قطعات ادبی
– طراحی و گرافیک؛ عکس نوشت؛ اینفو گرافیک و پوستر
– بخش خبر (خبر ، گزارش ، مصاحبه ،مستند) و (خبرگزاری ها ، رسانه های خبری دیجیتال ، رسانه های خبری مکتوب) و (تجلیل از خادمان رسانه ای حسینی)
– بخش بین الملل زبان های هوسا و عربی (فراخوان در تمامی بخش ها)

از تمامی دلدادگان به هنر و رسانه عاشورایی، جوانان علاقمند و فعالان فضای مجازی دعوت می‌شود برای شرکت در این سوگواره از طریق آدرس tnoih.ir اقدام نمایند.

جهت ارسال آثار در بخش های تخصصی رسانه¬های مکتوب، طراحی و گرافیک و بخش کنشگران عاشورایی که با محوریت دبیرخانه هشتمین سوگواره اشراق در حال برگزاری است، به سایت soogvareh.com مراجعه فرمایید.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما