جمعه 10 فروردين 1403   00:00:29

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیرکل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی:

اختتامیه سوگواره مجازی اشراق برگزار می شود/ ارسال بیش از چهارهزار اثر ادبی، هنری و رسانه ای

  • خلاصه :مدیرکل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ارسال بیش از چهارهزار اثر ادبی، هنری و رسانه ای به هفتمین سوگواره مجازی اشراق، از برگزاری مجازی اختتامیه این سوگواره در روز عرفه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی حاجیانی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به قصد دبیرخانه هفتمین سوگواره مجازی اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی مبنی بر برگزاری اختتامیه این سوگواره با حضور مسئولان هنری و رسانه ای کشور بیان داشت : متاسفانه علیرغم معطل گذاشتن مخاطبان وسیع و ارزشمند سوگواره، با توجه به استمرار شرایط کرونایی، امکان برگزاری این مراسم فراهم نشد.

وی افزود: لذا با همفکری صورت گرفته با دبیران بخش های مختلف سوگواره و مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی، تصمیم بر آن شد تا اسامی و آثار برگزیدگان در قالب یک فیلم مستند معرفی شوند که مراحل آماده سازی و تدوین این مستند در حال انجام است و به فضل الهی در روز عرفه از پلتفرم های رایج ویدئویی و کانال اشراق در آپارات، اکران خواهد شد.

دبیر هفتمین سوگواره مجازی اشراق ادامه داد: اگر چه سوگواره مجازی اشراق در محرم الحرام سال گذشته برای اولین بار به صورت ملی برگزار شد اما شاهد بیش از چهارهزار اثر ادبی، هنری و رسانه ای ارسال شده به دبیرخانه بودیم که خدای متعال را بابت این توفیق، شکرگزاری نموده و از همه ارادتمندان سیدالشهداء (ع) سپاسگزار هستیم.

وی بیان داشت: میزگردهای تخصصی کنشگری در فضای مجازی، کارگاه های برخط ادبی، هنری با حضور اساتید مطرح کشوری، سلسله گفتگوهای زنده با حضور فعالان عرصه های فرهنگی رسانه ای و بسیاری فعالیت های هدفمند دیگر در ایام برگزاری سوگواره به منصه ظهور رسید که در نوع خود جالب توجه بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجیانی درباره روند داوری آثار و سیر انتخاب برگزیدگان هر بخش این گونه گفت: داوری ها در دو مرحله اصلی صورت گرفت که ابتدا توسط کارشناسان، آثار قابل توجه احصاء و سپس این آثار جهت داوری نهایی به هیات داوران ارسال گردید.

وی اضافه کرد: همه جلسات داوری نیز با حضور داوران خدوم و پرتلاش سوگواره به صورت حضوری برگزار گردید و رشد ادبیات تخصصی هنری در این دوره به اذعان داوران محترم ما که همگی از بزرگان عرصه هنری ادبی خود هستند کاملا مشهود بوده و در داوری آثار مولفه‌هایی به صورت دقیق و نظام‌مند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: البته در بعضی بخش‌ها مثل فیلم و کلیپ، امتیاز لازم توسط شرکت کنندگان برای کسب مقام اول، به دست آورده نشد ولی در برخی بخش‌های دیگر از جمله بخش متون ادبی، تعداد افراد شایسته تقدیر را افزایش دادیم تا برای اهالی قلم جهت فعالیت‌های بهتر و بیشتر انگیزه‌سازی صورت پذیرد.

اختتامیه هفتمین سوگواره مجازی اشراق به صورت ویدئویی در قالب مستند در روز 29 تیرماه سال جاری مصادف با روز عرفه از ساعت 10 صبح در صفحه سوگواره مجازی اشراق به نشانی https://www.instagram.com/soogvareh_eshragh/ پخش خواهد شد و پس از آن، اسامی نفرات برتر از طریق سایت سوگواره به نشانی https://soogvareh.eshragh.ir/  و نیز رسانه‌های عمومی منتشر می شود و جوایز نفرات برتر طبق مبالغ اعلام شده در طرح فراخوان سوگواره به حساب آنها واریز می گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما