جمعه 10 فروردين 1403   01:56:51

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیخ‌الاسلامی را به عنوان «معاون فضای مجازی، هنر و رسانه این دفتر» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در این حکم خطاب به حجت ‌الاسلام والمسلمین محمد شیخ ‌الاسلامی آورده است:

با توجه به استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر علیزاده از سمت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه و نظر به تعهد، شایستگی و تجربه ارزشمند شما در حوزه رسانه و فضای مجازی، جنابعالی را به عنوان «معاون فضای مجازی، هنر و رسانه» منصوب می‌نمایم.

از آنجایی که عرصه‌های فضای مجازی و رسانه همه جوانب زندگی انسان امروز را تحت تأثیر خود قرار داده است، حضور و نقش‌آفرینی مؤثر نهادهای فرهنگی در این عرصه‌ها را به ضرورتی اجتناب‌ناپذیر بدل شده است.

علاوه براین که قالب‌های هنری و ابزارهای روزآمد رسانه‌ای و محیط‌های متنوع فضای مجازی، اگر در خدمت ترویج دین و آموزه‌های متعالی اسلام قرار گیرند، به رشد و پویایی جامعه کمک شایانی صورت می‌پذیرد.

اکنون که این معاونت پس از قریب 20 ماه دوره راه‌اندازی خود را به همت تلاش‌های جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علیزاده پشت‌سر گذاشته است، لازم است تداوم پویای این مسیر در جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های فنآوری‌های جدید در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی به نحو شایسته پیگیری شود.

انتظار می‌رود علاوه بر مأموریت‌ها و وظایف ابلاغ شده نکات زیر مورد توجه افزون‌تر قرار گیرد:

الف) تقویت ظرفیت‌های رسانه‌ای، هنری و فضای مجازی در فعالیت‌های مراکز عملیاتی دفتر تبلیغات اسلامی و مشارکت هم‌افزا در این فعالیت‌ها.

ب) تداوم حرکت در مسیر مسئله‌محوری و هماهنگی با سامانه قطب‌های فکری و فرهنگی.

ج) پرهیز از تصدی‌گری تمام‌عیار و حمایت از فعالیت‌های گروه‌های تبلیغی و جهادی در عرصه‌های هنر، رسانه و فضای مجازی.

د) تعامل و مشارکت هم‌افزا با نهادهای فرهنگی فعال در این عرصه‌ها با هدف تقویت هرچه بیشتر گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه فرهنگی انقلاب.

در پایان از زحمات دلسوزانه و متعهدانه جناب حجت‌الاسلام آقای علیزاده در تأسیس و دوران مسئولیت‌شان در آن معاونت تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما