پنجشنبه 9 فروردين 1403   21:17:20

(مهار تورم، رشد تولید)

print

سی امین جلسه شورای سیاستگذاری مکتا برگزار شد

  • خلاصه :سی امین جلسه شورای سیاستگذاری مکتا با حضور دو عضو این شورا از دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، سی امین جلسه شورای سیاستگذاری مکتا با حضور اعضای این شورا رجبیان «مدیر کتابخانه آیه الله حائری»، رهنورد «مدیر کتابخانه آیت الله بروجردی»، شبستری «مدیر کتابخانه تخصصی ادبی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی»، ملک لی «مدیر کتابخانه تخصصی فقه و اصول دفتر آیت الله سیستانی»، محمدی شجاعی «مدیر کتابخانه دانشگاه ادیان»، کاتبی «مدیر کتابخانه دانشگاه مفید»، احمدی «از کتابخانه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» و حجج الاسلام والمسلمین اندیشه «از کتابخانه آیه الله گلپایگانی» و آزرم «سرپرست اداره کتابخانه¬ها و اسناد پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی» در کتابخانه تخصصی معلولین برگزار شد.

در این جلسه راهکارهای رشد و بالندگی، توسعه و همکاری بین کتابخانه ای مجمع کتابخانه های تخصصی استان قم مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه، اولین جلسه مشترک شورای سیاستگذاری مکتا با کتابخانه تخصص معلولین وابسته به دفتر فرهنگ معلولین دفتر آیه الله العظمی سیستانی با حضور اعضای این شورا و حجت الاسلام والمسلمین عماد و عرب زاده «پیشکسوت امر کتابداری و کتابخانه»، محفوظی، جلیسه، طاهری و نوری مدیر کتابخانه تخصصی معلولین در کتابخانه تخصصی معلولین برگزار شد.

در این جلسه، مدیر کتابخانه تخصصی معلولان ضمن تشریح وضعیت معلولان در چهار گروه نابینایان، ناشنوایان، ناتوانان ذهنی و معلولان حرکتی، مشکلات این صنف در ارتباط با کتاب و کتابخانه¬ها را برشمردند و خواستار خدمت رسانی کتابخانه های استان قم با این قشر بودند که حجت الاسلام والمسلمین عماد و سایر اساتید حاضر در جلسه ضمن تشریح ابعاد تخصصی این مساله کمک اعضای مکتا را خواستار شدند.

در این جلسه مصوب شد یک کارگروه تخصصی برای برنامه¬ریزی جهت حل مشکلات این قشر و همکاری اعضای مکتا با این کتابخانه تشکیل شود
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما