پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:56:38

(مهار تورم، رشد تولید)

print

تعامل دو معاونت بیشتر می شود؛

استاد لک زایی: همکاری با معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه را اولویت صد در صد خود می دانیم

  • خلاصه :رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به اینکه ما همکاری با معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی را اولویت صد در صد خود می دانیم، گفت: یکی از دغدغه های ما این است که کارهایی که در این پژوهشگاه صورت می گیرد، به مصرف برسد.

به گزارش تبلیغ نیوز، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زائی در نشست مشترک با حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و مسؤولان این معاونت به ارائه گزارشی از فعالیت های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پرداخت و گفت: امروز سعی داریم تا با هم اندیشی و هم افزایی به زمینه های همکاری با معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: همه سعی ما این است که در هر زمینه ای که بتوانیم با معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی همکاری داشته باشیم و با آن همواره در ارتباط باشیم.

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ضرورت نشر و توزیع حداکثری محتواهای تولید شده از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در پلتفرم های مختلف عنوان کرد: یکی از دغدغه های ما این است که کارهایی را که صورت می دهیم، به مصرف برسد.

وی تصریح کرد: امروز اساتید ما نباید تنها کتاب تولید کنند، بلکه باید از طرق مختلفی همچون درس گفتار ها، سخنرانی و ... از آنها بهره گیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین لک زائی با اشاره به اینکه ما همکاری با معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی را اولویت صد در صد خود می دانیم، بیان کرد: کارشناسان ما زمینه های همکاری با این معاونت را به خوبی رصد و کشف کرده و برای آن طرح و برنامه خواهند ریخت.

وی با بیان اینکه مسأله تأسیس اندیشکده فضای مجازی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مورد تصویب قرار گرفت و کارهای لازم در این راستا انجام خواهد شد، عنوان کرد: از معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی می خواهیم در راستای ارتقای مجموعه محصولات و فعالیت ها و توزیع آنها در فضای مجازی به ما کمک کند.

همچنین سایر مسؤولان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز در این جلسه نقطه نظرات خود را بیان کرده و زمینه های همکاری با معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی را مورد توجه قرار دادند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما