پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:27:29

(مهار تورم، رشد تولید)

print

جلسه هم‌افزایی فعالیت‌های بین‌المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد

  • خلاصه :در جلسه‌ای با حضور مدیران امور بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(ع) زمینه‌های همکاری این دو مجموعه در عرصه بین‌الملل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، سید هادی ساجدی «رئیس اداره امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه باقرالعلوم(ع)» جهت بررسی ظرفیت‌ها و زمینه‌های همکاری بین‌المللی این دانشگاه با حجت ‌الا‌سلام والمسلمین جلال عراقی «رئیس اداره امور بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» دیدار کرد.

در این دیدار، ساجدی با اشاره به ظرفیت‌های تازه ایجاد شده در این اداره جهت جذب اساتید و دانشجویان غیرایرانی و همچنین گسترش تعاملات بین دانشگاهی به تشریح ابعاد مختلف این همکاری‌ها پرداخت.

وی وجه تمایز فعالیت بین‌المللی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با مجموعه‌های مشابه را رویکرد آکادمیک، علمی و نخبه‌گزینی دانست و بر لزوم تربیت نیروهای متخصص در رشته‌های گوناگون علوم اسلامی و انسانی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عراقی با استقبال از ظرفیت‌های جدید دانشگاه باقرالعلوم(ع) و همچنین رویکرد بین‌المللی این دانشگاه ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های مشترک، زمینه‌های همکاری‌ بین‌المللی بیش از پیش فراهم گردد.

وی تشکیل کمیته عرب‌زبان و انگلیسی‌زبان را یکی از کارهای مهم انجام شده در اداره بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دانست و بر لزوم بهره‌گیری از اساتید و نیروهای علمی زباندان دو مجموعه در برگزاری نشست‌های بین‌المللی مشترک تأکید کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما