پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:08:43

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب دو تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به عضویت در هیئت ممیزه مشترک مراکز و مؤسسه‌های آموزش عالی و پژوهشی حوزه‌ای - دانشگاهی

  • خلاصه :وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی حجج اسلام والمسلمین شمس‌الله مریجی و نجف لک زایی «از اعضای هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع)» را به عضویت در هیئت ممیزه مشترک مراکز و مؤسسه‌های آموزش عالی و پژوهشی حوزه‌ای - دانشگاهی منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، منصور غلامی «وزیر علوم، تحقیقات و فناوری» طی احکام جداگانه‌ای حجج اسلام شمس‌الله مریجی و نجف لک‌زایی را به مدت دو سال به عضویت در هیئت ممیزه مشترک مراکز و مؤسسه‌های آموزش عالی و پژوهشی حوزه‌ای - دانشگاهی منصوب کرد.

متن این احکام به شرح زیر است: «در اجرای بند 3 ماده 5 دستورالعمل طرز تشکیل هیئت ممیزه مؤسسه و وظایف و اختیارات آن، و نظر به مراتب و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم برای مدت دو سال به عضویت هیئت ممیزه مشترک مراکز و مؤسسه‌های آموزش عالی و پژوهشی حوزه‌ای - دانشگاهی منصوب می‌شوید. شایسته است با عنایت به مفاد ماده6  دستورالعمل مذکور در جلساتی که به همین منظور تشکیل می‌شود، شرکت فرمائید».
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما